2015/07/25

1. Estonia Outfit


Paita/Zara, Farkut/Gina tricot, Laukku/Victoria Secret`s, Kengät/Converse

Tässä ekaa asukuvaa Viron puolelta! Huomasittekin varmaan, että olen hentonut vaihtaa laukkua :D Vuittoni on roikkunut mukanani jo melkein kaksi vuotta joka päiväisesti ja päästin sen hetkeksi huilimaan, kun löysin laivalta tän uuden Victoria Secretsin laukun, joka on just passelin kokonen, vähän pienempi kuin vuittonin Neverfull. Mutta postailen mun parista uudesta laukusta kuitenkin vielä erillisessä postauksessa lisää! Virossa keli ainakin oli vähän erilainen kuin täällä, ei ainakaan satanut vettä joka päivä! 

Mä muuten äsken leivoin marjapiirakkaa ja sit tuplasuklaakeksejä.Se piirakka vaan palo, keksit sentää onnistu. Ehkä se mun pahanonnen demoni oli taas mun kaa leipoo sitä piirakkaa ni se meni sen takia pilalle :D Nyt jatkan kuitenkin Täydellisten naisten maratonia! 

7 kommenttia:

  1. Sum ombre tukka väjä haalistunu -.-

    VastaaPoista
  2. Aika tumma oli viimeks.. Noin paljon kulunu? :o aijotko värjätä ite uudelleen? Vai blondaatko tyven takas vaaleeks? :)

    VastaaPoista
  3. Se haalistuu niin nopeasti, kun mun oma pohja on niin vaalea, enkä ole mitenkään esipigmentöinyt pohjaa ennen värin laittoa. Meinaan kyllä laittas tumman tyven heti kun joku sen vaan värjää! :)

    VastaaPoista
  4. Ok . Sopii sulle tosi hyvin,toi tummempi tyvi :) itekin aijon värjätä täs pian,jos vaan uskallan ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! Mua kans aluks vähän pelotti värjätä mut oon kyllä tykännyt tästä! Vielä kun sais vaan ton värin pysymään vähän kauemmin tummana mut siihen nyt meneekin hetki aikaa :)

      Poista
    2. Itekki pelkään et menee haalistumaan ja joutuu usein värjäämään..ja samalla pelkää jos väriä ei saakkaan helpolla pois ��

      Poista