2015/07/26

Victoria Secret`s & Louis Vuitton Eva

Mun laukkukokoelma sai pitkästä aikaa vähän lisäystä viime viikolla! Viimeksihän olen ostanut laukun melkein kaks vuotta sitten ja sekin oli silloin Dubaissa, kun ostin mun Neverfullin. Karsinkin kotoa kaikki sellaiset laukut pois, mitä ei oo tullut pidettyä tai mitä en sitten enää tarvi ja hankin samalla pari uutta ja mieluisempaa tilalle!

Victoria Secret`sin pinkkiä laukkua olin kuolannut jo viime talvena Tukholman VS:llä. Nyt se kuitenkin tuli sattumalla vastaan Tallinnan laivalla ja tax-free hinnalla! Laukkuhan lähtikin sitten heti mukaan, olinkin kaivannut jotain pirteän väristä laukkua kokoelmaani
Toinen uutuus on sitten Louis Vuittonin Eva Damier. Olen tästäkin laukusta haaveillut jo pitkään ja kaipasinkin uutta pikkulaukkua. Damier kuosi myös tuo vähän vaihtelua siihen Azur kuosiin. Vielä mun laukkukokoelma kaipaisi muutamia laukkuja ja voisin tehdä jossain vaiheessa postauksen, et millaisen laukkukokoelman joskus haluaisin saada!

2 kommenttia:

  1. Paljonko hintaa oli tuolla vs laukulla? :) aivan upeeen pinkki! <3

    VastaaPoista