2015/11/02

Lokakuun Instagram

1. Meillä aloitettiin joulukorttikuvaukset jo lokakuussa.. Koirat oli yhtä innoissaan hahah! 2. Asukuvia menossa ottamaan ja samalla käytiin katsomassa leffassa Napapiirin sankarit 2. 3. Makkariin uudistunut ilme. 4. Ja olkkariin myös tuli vähän uutta ilmettä! 5. Pärstäkuva 6. Syksyn parhaimpia hetkiä; sohvalla löhöilyä lämpimän viltin alla teemukin kanssa.
 
Lokakuu meni taas hurjan nopeaa vauhtia! Instagramia päivittelenkin lähes päivittäin, snapchattii en osaa taas käyttää juuri ollenkaan enkä kyllä ikinä lisääkkään sinne mitään hahah. Kummastakin paikasta löydätte mut siis nimimerkillä miinakaroliina! Lokakuu oli ainakin mun mielestä ihanan syksyinen kuukausi. Kävin työharjoittelussa ja sain sen jälkeen viettää pienen miniloman kotona ja nyt tulinkin takaisin Lahteen koulun penkille. Odotan jo innolla marraskuuta (paitsit sitä pimeyttä NOT) ja odotan myöskin innolla tulevaa joulua ja Lontoon reissua! 
 
Ja hei jos haluatte linkittää mulle instagram nimimerkkejänne niin laittakaa kommenttiboksiin niin käyn kurkkaamassa
 
1. Syksyn toinen paras juttu! Kynttilöiden polttaminen 2. Annikan äiti toi mulle kirppikseltä uudet korkkarit jee!! 3. Yksi ilta oltiin katsomassa Sami Hedbergiä, oli kyllä huisin hauskaa olla katsomassa stand-uppia! 4. Nyt mä hehkutan ihmeellisen paljon, mut TAAS ihana syksyjuttu; keltaiset vaahteranlehti kasat ja koirien kans lenkkeily raikkaassa ja aurinkoisessa syyssäässä! 5. Valo kattauksen tekemistä ja voi miten tykästyinkään tohon timanttiseen kattaukseen.. 6. Ja naamakuvaa kun olin ristiäisiin lähdössä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti