2015/11/23

Wednesday


Takki/H&M, Nahkahousut/Vila, Kengät/Nike air max, Huivi/cubus, Laukku/Louis Vuitton

Jee vihdoinkin pääsen koneelle ja postailemaan tänne nää uudet asukuvat! Marraskuu on tosiaan yrittänyt lannistaa tätä mun blogin kirjoitusta, olen käynyt kahtena viikonloppuna ottamassa asukuvia ja ensimmäisen viikonlopun asukuvat menivätkin täysin pieleen, kiitos harmaan tihkusateen.. Mulla on myös ollut äitin luona meidän vanha kone ja eilen kun aloin kirjoittamaan tätä postausta, niin ei sillä vaan saa mitään aikaiseksi. Kone vaan junttaa koko ajan paikallaan, eikä aukaise sivuja oikealla tavalla. Onneksi kuitenkin koulussa kerkee välillä istua koneella ja kirjotella.

Muuten mulla arki luistaakin vaan eteenpäin, tuntuu ettei koulun lisäksi kerkeä paljoa muuta tehdä. Viikonloputkin on yleensä mulla niin kiireisiä, kun pääsen kotiin tekemään rästissä olevia hommia. Viime viikonloppuna mulla riittikin taas tekemistä, perjantaina käytiin katsomassa uusin Bond leffa ja käytiin Pannukakkutalossa syömässä herkut pannukakut valkosuklaan kera, nam.. Lauantaina oli taas vuorossa heppailua ja kotihommia. Sunnuntaina onneksi sain viettää pitkästä aikaa sellaisen kunnon kotisunnuntain, nukuin pitkään ja katsoin sängystä telkkaria, tein vohveleita aamupalaksi, tehtiin kunnon ruokaa muutenkin, etsin kaikki ylimääräiset tavarat myyntiin, käytiin saunassa ja katsottiin vielä big hero 6 leffa! Maanantaina suuntasinkin sitten takaisin kouluun päin, koulumatka alkoi vaan sinä päivänä puoli viisi aamulla, ihan kivan pitkä koulumatka hahah.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti