2015/11/05

Uusi kalenteri & laukun sisältö

Nyt kun eletään toiseksi viimeistä kuukautta tänä vuonna, niin muistinkin että tehtävälistalla lukee uuden kalenterin hankinta. Olen viimeiset kaksi vuotta tilannut kalenterini aina persoonallinenkalenteri.fi sivustolta, koska olen saanut aina itse suunnitella oman näköisen kalenterin. Olen kyllä ollut aina tosi tyytyväinen noihin kalenterihin, mitä olen sieltä tilannut ja nytkin tykästyin tosi paljon tohon mun uuteen kalenteriin, joka tipahti postiluukusta viime viikolla!

Mun aikaisemmat kalenterit on ollut vähän Victoria Secretsin teemalla, mutta tänä vuonna ajattelin toteuttaa etukannen vähän erilailla, mutta takakannessa kuitenkin on vielä VS teemaa. Ainoa miinus tuolla sivustolla on, että kalenterin sisälle ei saa liitettyä mitään kivoja kuvia. Olenkin sitten tulostanut inspiroivia kuvia kalenterin keskelle ja tehnyt kaiken maailman listoja ja juttuja kalenterin sivut täyteen!
 
 
 Mun tämän päiväisestä asusta kyllä löytyi taas VS teemaa lisää.. Tohon pinkkiin laukkuun mahtuu yllättävän paljon tavaraa ja plussaa siinä on kyllä ehdottomasti se, että vetoketju lokeroita on monta.
 
Tässä siis juttuja mitä mun laukun sisältä löytyi tänään! Koulussa yleensä mukana kulkee penaali, värikartat, skaalatikku, mittanauha, kalenteri, kuulokkeet, puhelin, avaimet, purkkaa, lompakko ja ripsiliimaa. Pinkkiin laukkuun ei kuitenkaan saa kaikkea mahtumaan ja järkkäriä harvoin tuleekaan kuljeteltua tässä laukussa. Yritän muutenkin pitää laukkua aina edes vähän järjestyksessä, jokainen nainen varmaan tietää sen tuskan kun joutuu etsimään koko laukun läpi kun ei meinaa löytää jotain tiettyä tavaraa? Kuulun kuitenkin myös siihen ryhmään, joka kantaa välillä koko omaisuuttaan mukana, vaikkei kaikkea aina ihan tarvisikaan!
 
 

2 kommenttia: