2016/03/28

About nightmares and dreams

Tulin postailemaan tänne hiukan erilaista postausta, jälleen! Olen kova ihminen nukkumaan, eikä unen päästä kiinni saaminen ole ollut koskaan minulle hankalaa. Nukkuessani mielikuvitukseni myös pääsee valloilleen ja näänkin ihan pimeitä unia välillä! Höpötän myös unissani kuulemma hyvin paljon ja joskus aikoinaan myös harrastanut unissa kävelyä. Tämä uni postaus tuli kuitenkin mieleeni, kun näin unta jossa oli numero 3. Aamulla herätessäni älysin, että numero on pakko olla seuraavassa lotossa! Aloinkin viikon aikana miettimään kaikkia uniani ja niistä löytyviä numeroita (isänikin kysyi, että olenko ruvennut astrologiksi :,D Mutta minusta kaikella on vaan merkitys!!) Sainkin kolme numeroa kasaan ja laitoinkin ne heti innoissani eurojackpot kuponkiini. Kaikki nämä kolme numeroa olivatkin ihan oikein eli en nyt ihan turhaan ole uniani tulkinnut hahah! Nämä numerot tulivat siis unesta, jossa näin vaan numero kolmosen, seuraavassa maksoin 10euroa bussilipusta ja kolmannessa unessa olin myymässä Artekin tuolia, joka osoittui feikiksi ja siinä roikkuikin hintalappu jossa oli 19!

Ajattelinkin jakaa teille myös jotain hölmöimpiä uniani joita nyt satun muistamaan:

- Pienenä näin unta, että mulla oli synttärit kesällä. Koko uni oli kuin piirretty. Yhtäkkiä meidän pihaan tuli susi, joka söi kaikki mun kaverit. Me lähdettiin sitten iskän kanssa kauppaan ajamaan ja ajettiin autolla alamäestä suoraan ojaan. Susi hyökkäsikin meidän rikkoontuneen auton luokse ja puri mun käden auki niin että siitä paistoi vaan luut.

- Pienenä myös pelkäsin kuollakseni karhuja. Muistan yhden unen, jossa näin meidän ikkunasta, että pihassa oli sellainen ison männyn kokoinen karhu.

-  Kerran näin unta, että jotkut örkit oli hyökkäämässä mun kimppuun ja olin tippumassa suureen laavakuoppaan. Siellä laavakuopan reunalla oli kuitenkin mua suojelemassa Salkkareiden Helena ja Seppo, spartalaisten asuissa kuitenkin.

- Yhdessä unessa myös jäin pienenä seisomaan jonkun rakennuksen pihaan ja ihan pilkko pimeeseen. Sieltä pimeestä kuitenkin kävelee hitaasti mua kohti puuma, enkä saa sitä rakennuksen ovea auki. Sit uni vaan loppuu!

Hey what, muistin nyt vaan kaikkia painajaisia, mutta muista unista en taidakaan muistaa kuin ihan pieniä pätkiä! Nään kuitenkin lähes joka yö unia ja yleensä ne on tosi omituisia, eivätkä liity pakolla elämääni mitenkään erikoisesti (kuten tuo salkkari/sparta uni)

Sit kaikkia juttuja mitä oon unissani puhunut:

- Siskoni luona nousin istumaan sängyssä ja avasin silmät ja olin huutanut vaan et "oon sokee"

- Kaverini vietti aikaa melko paljon meillä, kun Harri oli intissä. Kerran hyökkäsin kaverini kimppuun sohvalla ja huusin vaan "pyykkiä pyykkiä!"

- Vompsun kuolaimista on myös tullut kerrottua stooria unissaan..

Löytyykö sieltä muita unissaan höpöttäjiä tai outojen unien näkijöitä?

6 kommenttia:

  1. Unet on kyllä niin hauskoja ja mielenkiintoisia! Suosittelen kirjoittamaan heti herätessä unipäiväkirjaa, itse ainakin unohdan unien yksityiskohdat päivän edetessä ja on mielenkiintoista lukea ne sitten paperilta uudelleen. :) mukavia kevätpäiviä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo olenkin nyt päättänyt alkaa kirjoittelemaan ylös kaikkia unia niin niitä on hauska lukea jälkikäteen! :D

      Poista
  2. Muistan myös yhden illan, kun olit pieni ja makuuhuoneesta alkoi kuulua puhetta. Siellä istuit sängyllä ja puhuit jollekkin. Menossa oli selkeästi jokin väittely kun olit kiven kovana että "ei,ei se ei kyllä käy, ei ei nyt minä en kyllä suostu tähän". Keskeytin sut sanomalla sun nimen. Käänsit kasvot muhun päin silmät kiinni kivahtaen "no mitä?!". Kysyin, että kelle juttelet ja nukutko. Sen jälkeen mumisit ja kaaduit nokka edellä patjaan :D Unet on just parhaita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah en muistanut tosiaan tuotakaan yhtään! :D Meillä kyllä on hauskoja unia!

      Poista
  3. Heiii muistan kans jotain vompsun kuolaimista, en kestä ������ :D

    VastaaPoista