2016/03/06

Kinder Breakfast


Heips ja kivaa sunnuntaita! Mun sunnuntai on vietetty rennoissa merkeissä, mulla on pitkästä aikaa nimittäin vapaapäivä! (lukuunottamatta kaikkia ihania sisustussuunnitelmien tekemisiä, hahah). Vapaina viikonloppuina on ihana panostaa aamupalaan ja tällä kertaa päätin toteuttaa Kinder aamiaisen. Olemme onneksi saaneet vähän vähennettyä herkkujen syömistä, joten nyt sai hyvällä omatunnolla tehdä taas tällaisen överi aamupalan. Ostettiin melkoinen läjä kaikkia ihania Kinder herkkuja ja sen lisäksi tehtiin vohveleita. Minun nassuuni ei kyllä uponnut kuin yksi vohveli, jonka lisukkeina oli mansikoita, jäätelöä, nutellaa ja erilaisia kinder suklaita. 

Päivääni ei ole aamupalan lisäksi kuulunut paljoa mitään erikoista, olen katsonut kaikki rästissä olevat salkkarit ja löhöillyt sängyn pohjalla. Vielä olisi tarkoitus kuitenkin käydä ulkoilemassa koirien kanssa, mutta muuten kyllä sunnuntai meneekin rennoissa tunnelmissa!

5 kommenttia:

  1. Ohoh,piti laittaa hymiötä perään mut tuollaisia kysymysmerkkejä vaan tuli :-)

    VastaaPoista
  2. Ah tuo suklaan määrä, olen kade! :D

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah täällä olis nyt suklaata tarjolla, itsellä ei oikein tee mieli suklaata kun on mässäillyt koko päivän aikana suklaata naamaansa :D

      Poista