2018/04/27

PINK IS MY FAVORITE COLOR 

Okei, taas pari uutuutta jotka ovat tietysti ihan lempparivärissäni, eli vaaleanpunaisessa. Tuo väri on kyllä iskenyt muhun aina ja se on vuosikaudet pysynyt mun yhtenä lempparivärinäni. Sanoin isällenikin tässä yksi päivä, että maalaan mun pyörän, niin se totesi siihen että varmaan pinkiksi :D Yep, siitä ei pääse yli eikä ympäri, rakastan vaan vaaleanpunaisia juttuja!

Etenkin nyt keväällä olen taas hullaantunut lähes kaikkeen vaaleanpunaiseen mitä vaan vastaan tulee.. Koko talven haaveilin itseasiassa vaaleanpunaisesta villakangastakista, mutta nyt keväälle löysinkin ohuemman trenssin, johon tykästyin kyllä aivan täysin! Niiden kaveriksi nappasin myös ostoskoriin nuo ihanat Puman rusettitennarit, joista olen haaveillut jo kauan aikaa. Hetken aikaa pohdin kyllä valkoisten ja vaaleanpunaisten välillä, mutta kallistuin sitten vaaleanpunaiseen kun totesin että mulla ei ole yhtiäkään vaaleanpunaisia kenkiä! Ja onhan noi nyt aivan äärettömän söpöt!

Mun vaaleanpunaisella ostoslistalla olisi ehkä vielä bleiseri ja ehkäpä joku kunnon söpö karkkilaukku. Tuo laukku vaan hiukan mietityttää viitinkö ostaa sitä vaaleanpunaisena, kun sitten se ei sovi ihan kaikkien asujen kanssa yhteen ja mulla on jo joitakin vaaleanpunaisia laukkuja kotona.. Mutta saa nähdä mihin päädynkään, toivottavasti Lontoosta tarttuu jotain vaaleanpunaista mukaan kuitenkin!

Löytyykö siellä muita vaaleanpunaisen ystäviä? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti