2020/11/21

JOULUKUUN SUUNNITELMAT

 

Heissun taas blogin puolelle! Marraskuu on mennyt mulla ainakin ihan hujauksessa kun olen keksinyt vaikka mitä kivaa töiden lisäksi! Virtaa on todellakin ollut enemmän kuin kesällä mutta kyllä aamuisin oisi ihana nukkua pari tuntia pidempään pimeyden takia!

Nyt olen kuitenkin ollut aivan fiiliksissä tulevasta joulusta - olenhan nykyään aika täyden kympin jouluihminen kun joulukuusikin on pystytetty jo pari viikkoa sitten :D Nyt olen myös yrittänyt suunnitella ja toteuttaa joulukalenteria, joka tulisi joko Tiktokin tai Instagramin puolelle! Tein jokunen vuosi sitten tänne blogin puolelle joulukalenterin ja se oli niin kiva toteuttaa, tosin vaatii vaan paljon ideoita ja työtunteja. Well see, toivottavasti saisin tarpeeksi matskua kasaan että pääsisin toteuttamaan tuon!

Tänään mulla on ollut kuvauksen täyteinen päivä ja nappasijn myös samalla uudet bannerikuvat. Muuten mun päivään on kuulunut kuvailujen ja editoimisen lisäksi parin tunnin päikkärit. Huomenna olisi tarkoitus lähteä hakemaan yhtä uutta projektia joka tuleekin olemaan vähän pitempi juttu :-) 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti