2012/01/25

Fuck you, i`ll wear as much makeup as i want, Bitch.

Ekaks ihan ilmotusjuttunen että mun blogin osoite on vaihtunu eli nykyinen osoite on siis:

Mut joo ei mulla ihmeempiä juttuja, mun septumi on ilmeisesti vähän tulehtunut tai jotakin kun se on pipi :-( . Mut muuten nää päivät etelänreissun jälkeen on menny kotona tehdessä kaikkia asioita, makseltu laskuja, käyty hoitaa ponia ja eilen kävin kans kattoo yhtä asuntoa. Se oli kamalan vanhanaikanen, ruskeet kokolattiamatot ja yök muutenkin oli aika kauhean olone kämppä. Eikä siinäkään ollut taaskaan vaatehuonetta!! Nyt ei auta taas kuin oottaa vajaa kuukaus ku viittii alkaa ettimään kämppää, tässä kämpässä on niin tyhmästi tehty toi irtisanomsaika että ei voi ikinä muuttaa kuun alussa tai joutuu maksamaan turhia vuokria kauheesti.
 eilen tuli käytyä kans mummulla ja mummu oli hankkinu tämmösen jutun kosmetologilta ja anto sen mulle- eli aine millä saa ripset kasvamaan pidemmiksi ja tuuheammiksi :-)

 Sit maanantaina kun käytiin kouvolassa, kävin vähän ostamassa meikkejä ja sit kans hankin itelleni uuden kalenterin ja vähän muitakin pikkujuttuja kotiin. 
 Sit mulla oli myöskin yks juttu, aattelin laittaa huomenna tänne myyntiin muutaman laukun kun sain ostaa pari kalliimpaa laukkua sillä eholla et hankkiudun ainakin viidestä eroon.. :-D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti