2012/01/29

Weekend

No moi mää tässä vähän aattelin kertoa mun viikonlopusta! Perjantaina istuin koulun penkillä 6 tuntia ja kuuntelin yritystoiminnan pölötyksiä ja sit oon palloillu kotona ja kattonu hostel 3 mikä oli taas ihan ällötys silppuamiselokuva.Ainii ja mulle tuli mun elloksen paketti jeeejea

 Lauantaina sit oli myöskin koulua, lisää yritystoimintaa huoh :-D Mut sitten koulun jälkeen suuntasin isukin synttäreille ja illalla sit kuskailin poikia kylillä ja sit mentiin hannan kans greeniin ja sain taas valvoa ylimyöhään juoppolallini (ei siis hannan :D) takia.

Tänää sit lähin viemään siskosta jyväskylään ja samalla kävin vähän taas kiertelemässä keskustassa, vähän subissa ja kävin ostaa kotiin uusia juttuja! Laitan mun ostoksista erikseen postauksen myöhemmin :-) Mutta lähinnä tuli ostettua seuraavaa asuntoa varten olevia juttuja (mm. sinne vaatehuoneeseen kaikkea vaikka tulevasta asunnosta ei ole mitään tietoa että millanen se tulee olemaan, tiedän olen ajoissa :D)
Ei mulla muuta, huomenna taas koulun penkille ääääääääääääääää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti