2012/01/02

Toivepostaus: vaatekaapin sisältö

Multa oli toivottu vaatekaapin sisältö postausta, niin ajattelin toteuttaa sen nyt kun en keksi muutakaan postailtavaa :-) En nyt kamalasti lähe erikseen näyttämään mun vaatteita koska siinä menis ikuisuus! Tylsintä on kun mulla on vaan vaatekaapit tällä hetkellä johon ei meinaa mahtua yhtään mitään :-D senpä takia uuden kämpän etsintä edessä että sais vaatehuoneen.

Tässä osa mun vaatteista (puuttuu alusvaatteet,takit, mekot tms.)

.. ja tässä harrin vaatteet :-D Huomaa kumpi meistä tykkää ostella vaatteita?

 Osa huiveista

osa lippiksistä (jotkut on jossaki laatikossa missälieeee)
Pipot

Osa kengistä

 Ulkovaatteet

 Ja mun Hello kitty "Jumpin" :D

 Biksut!

Vyöt
Laukku ja kenkäkaappi
 Mekot, oloasut, hupparit,sukat ja legginssit tms :-)

 Sortsiiiit

Sit mun ja harrin kaapit, ei tosiaankaan meinaa hyllyt enää riittää mun vaatteille :D

3 kommenttia:

  1. kiva, että teit tämän postauksen. :) mutta vähänkö sulla on paljon vaatteita!!

    VastaaPoista
  2. joo niin on :D en henno luopua mistään vaikka en läheskään kaikkia pidä :D

    VastaaPoista
  3. Tosi kivoja vaatteita ja paljon ! :o
    http://what-thefudge.blogspot.com/

    VastaaPoista