2012/11/15

1511

Tänää ollu taas aika tylsä vapaapäivä mikä on oikeestaan sisältänyt vaan siivoomista! Mulla ei oo oikeen ollut vieläkään mitään järkevää postailtavaa ja ootte varmaan ihmetellyt sitäkin et missä mun kaikki shoppailu päivitykset on. Syyhän siihen on se että oon shoppailulakossa vuoden loppuun asti (en saa siis ostaa vaatteita, mutta muita juttuja joo :D) Oon shoppailulakossa sen takia et en olis aina shoppailemassa kun mun kaapit pullottaa vaan vaatteista ja rahapussi huutaa tyhjyyttä.. :D Nyt sitten mulle alkoi jo iskeä sellanen olo et mitkään vaatteet ei oo kivoja ja nyt olis just kaupassa kaikkee sellasta mitä mää varmasti tarvisin!

Koulu ja hiusjuttuja on sit tullu osteltua viime aikoina ihan mukavasti ja nyt täytyy hankkia kotiinkin kaikkia hiusvälineitä kun mulle tulee vaatehuoneeseen ns. "parturointi pöytä". Shwarzkopfin koulutuksesta saatiin rakennepaikkaavat shampoot+hoitoaineet ja sit vähän aikaa sitten oltiin myös peruukkikoulutuksessa niin ostin vihdoinkin tuollaisen "tangle teezer" harjan pidennyksille. Harja ei katko hiuksia läheskään yhtäpaljon kuin luonnonharjas vaan sillä saa hyvin takut auki ja hiuksia jää harjaan yllätävän vähän ! Ainoo miinus vaan että hiukset meinaa tulla sähköseks :-D

Huomenna meen sit leimaamaan itteäni taas vähän lisää niin laitan kuvia huomenna sitten millasia tatskoja tulee :)

4 kommenttia:

  1. Pääsitkö muuten miten helposti parturikampaajaks? kun ite oon hakenu monta vuotta mut mua ei huolita sinne :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Määki hain yläasteen jälkeen parturikouluihin varmaan kolmena vuonna peräkkäin aina yhteishaussa ja varmaan viiteen eri kouluun mut ikinä en päässy ees niihin valintakokeisiin kun ei ollu tarpeeks korkea keskiarvo.. :/ sit vasta kun täytin 18 niin hain tohon aikuispuolelle ja pääsin sit ekalla kerralla :-)

      Poista
  2. Paljon sun keskiarvo oli koulussa ? :)

    VastaaPoista
  3. Yläasteelta lähtiessä 6.4 kymppiluokan jälkeen 7.8

    VastaaPoista