2012/11/18

Skyfall

Eilen käytiin taas vaihteeks Jyväskylässä ja lähettiin hakee mulle koulu ja hiusjuttuja mut sitten mentiin kans elokuviin kattoo james bondin Skyfall. En oo ikinä kattonut yhtäkään niistä elokuvista ja olin takuuvarma että se on ihan tyhmä elokuva ja et nukun sen koko 2,5 tuntia. Mut toisin kävi ja olin jopa yllättynyt että ymmärsin elokuvan ja jaksoin jopa katsoa sen :D

Tänää käytiin taas laittaa meidän uutta kämppää, vaatehuone on jo mattoa ja verhoja vaille valmis! Ihastelin kodin terrassa sellaista pinkki/violettia mattoa mutta en saanut ostaa sitä sillon niin mun täytyy nyt sit lähtee viikolla hakee se itelleni ja samalla pääsen hakee vihdoin ja viimein meille tallentavan digiboksin ♥ (voi näitä ihania arjen huippuhetkiä :DD)

 Kävin eilen ostaa kans TIGI:n värjätyille hiuksille tarkotetut hoitoaineet+shampoot :-) Ens viikko mulla menee aikalailla uutta asuntoa laittaessa niin en tiedä millon kerkeän taas postailemaan mutta voitte toki laittaa postausehdotuksia tulemaan!

4 kommenttia:

  1. tuo tigin shampoo ja hoitoaine tuoksuu niin hyvältä ! :D

    VastaaPoista
  2. Uudesta kodista kuvia! ;-) Jee ei oo enää kauan muuttoon!!! Mä en malta yhtään odottaa. :-D Tosin en oo vielä pakannu mitään! :-|| En oo kerenny..

    VastaaPoista
  3. Täytyy laittaa heti kun meen valoisaa aikaan sinne ku muuten ei saa oikein kuvia! Hirveen nopeesti menny jo aika ku miettii et ens viikolla muutto :-D! Mää taas oon pakannu lähes kaiken et ei nykyisessä asunnossa oo enää paljoo muuta kui huonekalut :-)

    VastaaPoista