2012/11/22

Christmas wishlist

Tässä nyt vähän mun toivelistaa joulupukilta, en kyllä usko et tuun paljoo saamaan lahjoja ja sit varsinkin kun synttärit on kolme päivää ennen joulua niin näin vanhana ne synttärilahjat yhdistetään joululahjaan mikä on niin epäreilua! :D Kuukausi muuten takana shoppailulakkoa, ette arvaakkaan miten mun tekis mieli ostaa kaikkia kivoja vaatteita.. ja niitähän sit löytyykin mun joululahja toiveista koska lahjoituksiahan saan tietty ottaa vastaan
  Valkonen peplum toppi, beige toppatakki, kauan toivottu Leopardi jumpsuit


 Daddy`s Girl laukku (tai se söpö lasketteluhaalari :D) Meikkisiveltimiä, Carrie koru, iphonen kuoria 


Victoria secretsin vaatteita, tuoksuja ♥ Macbook,
Uudet pidennykset et saisin mun hiuksista kirkkaan punaset, Kaikkia kivoja meikkejä. Jotenkin kaikki mitä toivon on aikalailla vaaleeta tai vaaleenpunasta...

4 kommenttia:

  1. Mulla on toi beige takki! ;-) Se on ihana.<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ää määki haluan! Toivon mukaan Harri ostais joululahjaksi :D

      Poista
    2. Haha! Eiköhän se kun tarpeeks kovasti toivot! ;-)

      Poista
    3. jep, mut mulla on niin pitkä toivelista et en yhtään tiiä mitä sieltä tulee :D! mut toi oli niin ihanan näkönen kun se oli sulla sokkarin parkkipaikalla et pakko saada tuollanen!

      Poista