2012/11/01

instagram


Jee vihdoinkin saan taas postausta aikaseks! Mulla ei oo ollu mitään kuvamateriaalia mistä postailisin teille :( Mut tänään oon istunut koneella varmaan jo kaks tuntia mikä on aika pitkä aika mulle koska yleensä en jaksa istuskella koneella kovinkaan kauaa! Nyt sitten päivittelin iphonea, vastailin sähköposteihin ja vihdoinkin sain aikaseks ladata iphoneeni ton kaikkien ihkuttaman instagrammin! Oon jo kohta 1,5 vuotta omistanu iphonen mut oon niin urvelo etten oo älynny miten siihen saa ladattua ohjelmia... Nyt sitten kun vihdoin ja viimein onnistuin tossa latauksessa niin innostuin kyllä tosiaankin et miten kivoja kuvia instagrammin avulla saakaan! :) mulla on nyt sit nimimerkkinä minnisdd niin voitte seurata mua sit sielläkin :) 

Mun postaustaukoon on myös ollut syynä se että en oo oikein viime päivinä saanut kunnolla ees syötyä ja nukuttua koska mun bella ponin elämä oli taas vähän vaakalaudalla ja sain toimia taas eläinlääkärinä.. Poni nyt on kuitenkin äksidentin jälkeen pysynyt kolme päivää jo pystyssä ja hyvävointisena joten toivotaan ettei ponia tarvisi vielä laittaa vihreille laitumille!  Sen lisäks mulla oli eilen ekat näytöt koululla jotka meni ihan ookoosti, kauheesti jännitti kuitenkin :D

Kuvailin sit mun puhelimella vähän tänpäivän hiustenlaitto juttuja! Ylhäällä kaikki hiustuotteet mitä aamulla laitoin, vähän glitteriä haha, sugar shockia antamaan rakennetta ja tuuheutta tyveen, kiiltosuihketta, hiuslakkaa kikkuroitten päälle ja alle tietty goldwellin lämpösuoja. Loivat ja isot kiharat tein sit revolv`it kiharrusraudalla.

3 kommenttia:

  1. mikä sun ponilla on :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. karkas tallissa ja meni syömään rotanmyrkkyä :/

      Poista
  2. Tsemppiä hirveesti sulle ja sun ponille, toiottavasti kaikki päättyy hyvin! :/ Aloin seuraa sua instagramissa :)

    <3: http://rewind-happiness.blogspot.fi

    VastaaPoista