2013/05/02

MAMA

Huikea kuvasaldo eiliseltä kun lähdettiin tuhlaamaan äkkiä meidän finnkinon lahjaliput Jyväskylään. No olis noita kuvia ollu muutamia enemmänkin mut ne oli ylivaloittunut tai mää sirristelen niissä kun en jaksanu hakee arskoja autosta! Vappu meni siis ihan kotona kun olin vielä vähän kipeenä mut sit ajateltiin eilisen vapaapäivän kunniaks käydä jossaki ja päädyttiin nyt sit kattomaan toi Mama elokuva mikä oli ihan hyvä (paitsi siinä säikky ihan liikaa kaikkia kohtia :D) Nyt oon sit viettäny viiimeistä vapaapäivää mikä on sisältäny agilityä,lenkkeilyä,ratsastusta ja hiuksien värjäilyy!

9 kommenttia:

  1. Oi miten pirtee pipo ! i like! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitti, ärsyttää vaan kun oon menny pikkutyttönä kirjottaa tonne pipon toiselle puolelle vompsun nimen tussilla mut onneks se pysyy piilossa XD

      Poista
    2. :DD haha, no onneks ei näy !

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Eikä mäki haluisin nähä ton maman! :D Ja ihana tuo pipo, mistä se on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää oon ostanu ton pipon kirppikseltä joskus ala-asteella :D

      Poista
  5. Ite katoin joskus aika paljonki kauhuleffoja, mut enää ei viitihe, ko iltasin ja öisin pelottaa nii paljon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää kans katoin pienempänä tosi paljon kaikkee enkä pelänny mitää mut nyt sit ku oon kattonu ilmeisesti tarpeeks niitä ni alkaa jo vähä pelottaa :Dd

      Poista