2013/10/29

Ei huvita

Mulle iski kyllästyminen tätä blogia kohtaan ja oon miettinytkin että miks mää tätä kirjotan? No oonhan mää kirjottanut aina blogia vaan ihan itselleni enkä oo pahemmin oottanutkaan että kukaan muu tätä lukisi. Mulla ei oo vaan kauheesti mitään ideoita mitä tänne postailisin, viitinkö kirjottaa mitään henkilökohtaisia juttuja jne. Kirjotin yks päivä tossa tosi pitkän postauksenkin mut jostain syystä mua ei vaan huvittanutkaan julkaista sitä. En sit tiiä mikä syysmasennus tää on mut plöäää ei vaan jostain syystä nyt innosta kirjottaa tänne mitää..

7 kommenttia:

  1. eieieieieiei! et lopeta kirjottamista!!! :(

    VastaaPoista
  2. Höh :( Toivottavasti sun kirjoitusinto palaa vielä, koska musta on ainaki mukava lueskella sun juttuja :)

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti et kokonaan lopettaisi, tykkään niin kovasti sun blogista !! :)

    VastaaPoista
  4. Sulla on varmaan IG? Tee esim välillä niistä kuvista postauksia :) jotenki kaikki sun elämässä näyttää niin nätille! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Oonkin välillä tehnyt sellasia :) yritän aina panostaa kuvien laatuun niin senkin takia on hankalaa saada postauksiin materiaalia ! Olis kiva kun olis päivittäin joku mun mukana kuvailemassa :-D

      Poista
  5. Kiitos ihanista tsemppaavista kommenteista, en tosiaan lopeta blogia mutta yritän keksiä jotain mistä kirjoittelisin tänne! Kommentit piristää kyllä aina ja kiva tietää että edes joku lukee näitä mun juttuja :)

    VastaaPoista
  6. ET TODELLAKAAN LOPETA!! tää on ihanan insipiroiva blogi! :) käyn aina joka päivä kattoo et onkoha sulta tullu uus postaus ja pääsee kattoo mitä ihanii kuvia tääl on :D

    VastaaPoista