2014/10/16

Freddyjen onnellinen omistaja

Tänne Lahteen muuttaminen tulee kyllä kalliiksi.. Tai ainakin se mistä päin me ollaan tää kämppä hankittu. Meidän naapurissa on nimittäin mm. freddy store ja horsepro joihin saisin kulumaan todella paljon rahaa.  Eilen kuitenkin menin käymään freddy storella kun olin kauan aikaa himoinnut näitä harmaita freddyjä. Koot on ollut aika useasti loppu mutta nyt vihdoin sain nämä ja voin sanoa että en taida enää ikinä pistääkkään jalkaan niitä farkkuja niin mukavat housut nää on päällä! Housuissa myös on silikoninauha joka pitää housut paremmin paikallaan kun yleensä joudun nostelemaan housuja vähän väliä kun tuntuu että ne roikkuu :D Haluaisin vielä käydä hakemassa tällaiset beiget, tummansiniset ja ihan mustat! Dear Santa,i need this!!

2 kommenttia:

  1. What a great post! Love it! Would you like to follow each other on GFC?! Let me know and follow me on my blog, I will follow you right back on both GFC and Bloglovin!
    xx
    Annie
    www.the-lostangeles.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. LUE MINÄ HERPES CURE
    Hei kaikki,
    Älä kuuntele mitään kommenttia täällä uudelleen minulle oli huijaus joidenkin tämän lääkäreiden täällä ennen kuin tarkoitin lääkäriä, joka lopulta parannus minun herpes virus kutsutaan DOCTOR MULI, olen Califonia USA. Haluan jakaa todistukseni suurelle yleisölle siitä, kuinka tämä suuri mies kutsui Dr. Mulia parantamaan herpesi. Olen ollut HERPES-potilas yli vuodessa ja viisi kuukautta ja olen ollut tuskissa, kunnes tulin tälle naiselle kun matkustin Kanadaan haastattelussa, joka sattui olemaan kerran herpespotentti, selitin jokaiselle hänelle ja hänelle Kertoi minulle, että on olemassa tämä suuri HERBAL DOCTOR, joka auttaa häntä parantamaan herpesia ja hän antoi minulle sähköpostiosoitteen, jotta ottaisin hänet yhteyttä ja tein niin kuin hän opetti. Ja lääkäri kertoi, kuinka paljon ostaa herpes-kasviperäisiä lääkkeitä ja miten saan sen, mitä teen. Ja hän lähettää minulle kasviperäisen lääketieteen UPS COURIER SERVICEn avulla ja käytän sitä ohjeen mukaan. Ja suurimmalle yllätyksekseni, että otin Herpes-kasviperäisen lääketieteen vain 2 viikkoa ja katso, olin testiä, suurimmalle yllätykselleni tohtori vahvisti Minulle on herpesvapaa ja sanonut, että minulla ei ole enää herpesiä järjestelmässäni, ja toistaiseksi en ole koskaan tuntenut mitään kipuja eikä herpesin oireita, joten sanoin, että minun on todistettava tämän ihmisen hyvyyttä suurelle yleisölle, jos sinä kärsit Tästä herpes-ongelmasta tai mistä tahansa muista tappavista sairauksista, pyydän sinua ottamaan yhteyttä hänen työhönsä lähettämässään sähköpostissa: (mulijonathanherbalhome@gmail.com), chat tai callwhatsapp +2348147415238 ja vakuutan teille, että hän auttaa sinua samoin kuin hän minulle Okei

    VastaaPoista