2014/10/15

Hiusten huoltopäivä

  Otin itseäni niskasta kiinni yksi päivä ja päätin värjätä hiukseni kun mulla oli kuitenkin yks hiusväri lojunut laatikossa yli vuoden.. :D En vaan ollut uskaltanu kokeilla sitä kun aikaisemmin hiukset on mennyt sitten vähän vihertäviksi ja sitten olen saanut pestä ne samana päivänä jonkun viisi kertaa että ne olis edes jonkun näköiset..  Muutenkin oon vähän laiskistunut nyt viime päivinä laittamaan mitään kynsiä tai hiuksia sen erikoisemmin, johtuu kyllä varmaan kans et on ollut aika kiirettä.. Mun pidennykset oli kans tosi kuluneet ja niistä lähti paljon hiuksia irti niin samalla tulikin sit ikävä tosi pitkää tukkaa. Onneksi olin ostanut jo aikaisemmin varastoon uudet 60cm klipsipidennykset ja samalla sitten värjäsin nekin!
 
Kokeilin väriä ensin yhteen vanhaan pidennykseen ja vaikutusaikaa niissä ei varmaan ollut kuin jonkun 10min kun hiukset alkoivat näyttämään sopivan "harmailta". Käytin siis IDhairin 11/1 Extra light ash blondea ja 1,5% hapetetta. Sekoitin myös siihen sekaan vähän hoitoainetta. Värjäyksen jälkeen sit vielä leikkelin pidennyksiä veitsellä :)
 
Omien hiuksien lisäks sitten vielä värjäsin harrin hiukset. Harrille haettiin ihan normi ruskea hiusväri kaupasta jonka levitin pääasiassa tyveen että etuosaan jäi vielä jotakin jälkiä vanhoista raidoista. Sit vielä leikkaus!
 
Hiusten lisäks ajattelin pitkästä aikaa siivota mun meikkipussin ja samalla pesin kaikki meikkisiveltimet! Pesen meikkisiveltimet aina marseille saippualla (note to myself: pese ne meikkisiveltimet useammin!!) Tällä hetkellä saisin kyllä kulumaan tähän omaan ulkonäköön monia satoja euroja.. Tekis mieli laittaa kynnet, tekis mieli ottaa volyymiripset ja pitäis ostaa miljoonasti uusia meikkejä.... Miten sattuukin aina että kaikki meikit loppuu just samaan aikaan?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti