2016/02/04

Feel lonely


Tulin kirjoittelemaan tänne huvikseen vaan. Okei, olen ollut kotona yksin nyt kaksi tuntia ja tunnen olevani yksinäinen erakko mummeli. Ymmärrän kovasti vanhuksia jotka valittavat yksinäisyydestä! Tänään kuitenkin olen ollut ihmisten ilmoilla remppaamassa ja tallilla, mutta heti kun ilta lähenee ja istun yksin kotona, tunnen tosiaan olevani joku 80-vuotias leski. H on tosiaan melkein aina viikot pois kotoa ja joudun viettämään aikaa melko paljon itsekseni. Teen kaikki kotihommat itsekseni ja samoin myös ruokaa vain itselleni. Joudun jopa nukkumaan 180cm leveässä sängyssä kolmen koiran kanssa, ettei se tuntuisi niin tyhjältä.

Jotenkin on kauhean yksinäistä asua yksin ja vietää kotona aikaa yksin. Olisi kiva saada välillä vaikka kahvijuttuseuraa iltaisin kotiin. Koirista on toki seuraa ja käynkin niitten kanssa lenkillä ja Babsu pitääkin huolen siitä, että on lähettyvillä koko ajan.. Kuitenkin tuntuu, että oon jotenkin tympääntynyt jo tähän kotona olemiseen, kun koko viime syksyn olen rampannut joka päivä toisella paikkakunnalla ja reissannut viikoittain. Nyt ottaisinkin mieluusti äkkilähdön Thaimaaseen ja lähtisin sinne lomailemaan ja kattelee maailmanmenoa. En varmaan ikinä osaa olla paikallani. Mun on jopa tehnyt mieli lähteä baariin, vaikka en baarissa käy oikeastaan milloinkaan. Haluaisin kuitenkin päästä tekemään jotain täysin arjesta poikkeavia juttuja. Tykkään että mun päivissä on paljon erilaista tekemistä, niin sitten niitä koti-iltojakin osaa alkaa arvostamaan enemmän. 

2 kommenttia:

  1. Voi mikä koiruus, anopilla on kanssa mopsi! :)<3 Ja hei tiedän niin miltä tuo yksinäisyys tuntuu! Mun kaikki kaverit asuu pk-seudulla ja vain yksi Lapualla, enkä ole pahemmin tutustunut keneenkään täällä asuessa.. Joten välillä kyllä se kahvitjuttuseura kelpaisi myös tänne :D Onneksi on koirat mitkä pitävät seuraa :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mopsit on kyllä huippuja, varsinkin kun ne on niin seurallisia :D Hyvä etten oo ainoa joka kokee tota yksinäisyyttä vaikkei se nyt tietty kellekään oo kivaa! Mulla kyllä päivisin on tekemistä ja näänkin kavereitani silloin tällöin, mutta iltaisin tuntuu tosi ankeelta olla yksinään kotona :(

      Poista