2019/05/07

8 X JUTTUA MITÄ ET EHKÄ TIENNYT MINUSTA 


- Rakastan katsoa kaikkia luontodokkareita ja olen haaveillut että joskus tulevaisuudessa pääsisin itsekin kuvailemaan jotain villieläimiä (tämä vaatii vaan hiukan kärsivällisyyttä jota itselläni ei ainakaan hirveitä määriä ole :D) Noissa luontodokkareissa on vaan se huono puoli, että niissä kuolee liian usein eläimiä. Itken kotonani yksinään kun näen miten joku eläin kuolee noissa. Vieläkin tulee surku kun ajattelen sitä, että mursut kiipeävät kallioille kun eivät mahdu olemaan missään jään sulamisien takia ja sitten ne tippuu sieltä kallionkielekkeiltä. Kirjoitan nytkin tätä tippa linssissä koska ihan kauhea surku tulee tuollaisesta!!

- Mun musiikkimaku on aika laaja, mutta en kuuntele juuri ollenkaan suomalaista musiikkia ja voisin heittää roskakoriin 90% suomalaisista musiikkikappaleista. Olen myös tosi surkea löytämään mitään uusia kappaleita ja harvoin lisään mitään mun Spotifylistalle, koska jos en tykkää siitä heti ihan kympillä, niin en jaksa yleensä kuunnella sitä enää sitten juuri ollenkaan. Rakastan kuitenkin autolla ajelua ja musiikin kuuntelua ihan täysillä!

- Vaihdan vaatteita varmaan 10 kertaa päivän aikana. Joskus myös jos olen lähdössä ihan vaan ruokakauppaan, niin saatan vaihtaa kenkiä tai takkia useankin kerran ennen kuin pääsen ovesta ulos. Tämän takia minusta on myös tullut hiukan hidas lähtijä, vaikka ennen osasin olla vähän paremmin täsmällinen...

- Yksi tavoitteistani on omistaa joskus omat pitkät hiukset. Mulla ei ole koskaan ollut kauhean pitkiä hiuksia ja pienenä mun hiukset oli ihan järkyttävässä takussa koko ajan, koska en varmaan ikinä harjannut niitä :D  Olen myös käyttänyt pidennyksiä monen vuoden ajan, mutta nyt olen noin vuoden ajan koittanut elää vain omien hiuksieni kanssa ja nyt tavoitteenani olisi saada pitkät hiukset viimeistään kun olen 30v!

- Mulla on nukkuessa aina kauhea vauhti päällä ja nään lähes joka yö jotain pimeitä unia. Vähän aikaa sitten myös heräsin keskellä yötä vaatehuoneestani jossa olin tekemässä petiä päiväpeitosta ja olin alkamassa nukkumaan lattialle.. 

-  Yksi elämäni parhaimpia päätöksiä on ollut lopettaa alkoholin käyttäminen. En ole tässä mikään ehdoton absolutisti, mutta en vaan koe tarvitsevani sitä elämääni. En ole koskaan oikeastaan tykännyt juomisesta ja olen juonut enemmänkin muiden painostuksen takia. Syy miksi en ole pariin vuoteen juonut on ollut se, että en koe sen sopivan itselleni ja se on aiheuttanut enemmän harmia kuin iloa. En kuitenkaan ole muiden juomista vastaan (kunhan sitä osaa hallita) ja vietän ihan mieluusti iltaa muiden kanssa vaikka muut joisivat. En kuitenkaan koe enää sopivani mihinkään yökerhoihin, joten niihin en enää kovinkaan helposti lähde, vaan mieluummin jään kotiin nukkumaan!

- Haluaisin opiskella kauheasti kieliä, mutta olen niissä melko surkea. En jaksanut keskittyä koulunkäyntiin ollenkaan koko kouluaikana, joten englanti on ollut minulle myös haasteellinen kieli, ruotsista puhumattakaan. Nyt kuitenkin kun matkustelu on tärkeänä osana elämääni, haluaisin että kielitaitoni olisi parempi (onneksi se kuitenkin parantuu mitä enemmän sitä joutuu käyttämään!) mutta englanninkielentaidon lisäksi haluaisin oppia puhumaan hyvin myös ruotsia ja espanjaa.

- 20-vuotiaana tein aika tarkkoja suunnitelmia miten elämäni tulisi menemään ja mitä minun tulisi saavuttaa ennen kuin täytän 30-vuotta. Tuolloin en ajatellut yhtään mitään elämää sen jälkeen kun olisin kolmekymppinen, vaan ajattelin silloin eläväni jo omakotitalossa ja eläväni tasapainoista elämää ja ajattelin, että kaikki suuremmat jutut pitää toteuttaa kun on vielä nuori. Nykyään kuitenkin ajatusmaailmani on tosiaan muuttunut tuosta, enkä näe, että minun pitäisi saavuttaa kaikki asiat 30-vuotiaaksi mennessä. Olen nyt ehkä levottomampi kuin tuolloin 20-vuotiaana ja haluan koko ajan vaan päästä toteuttamaan uusia unelmia ja liikkumaan ympäri maailmaa ilman turhaa paikalleen asettumista ja aikuistumista!

Takki Bikbok | Farkut Gina Tricot | Kengät Nelly.com | Paita Newyorker | Aurinkolasit Gucci


2 kommenttia:

  1. Ihana Miina, ja niin kivat kuvat! <3 siis apua luontodokkarit ja nuo mursut, itkua aloin tuhertaa ihan vaan tätä lukiessani!! siis niin ihania kun luontodokkarit vaan oiskin, niin tästä syystä en pysty kattomaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Jenni! <3 siis mua kans surettaa niin paljon kun ajattelen edes koko tota asiaa! Mutta en näköjään ole ainoa joka ei kestä katsoa kaikkia kohtia luontodokkareista :,)

      Poista