2012/05/23

23/5/2012

Asua: Toppi H&M, Shortsit: Seppälä, Kengät: ellos, Arskat: H&M

Tänää siis lähettiin kasin aikoihin ajelee jyväskylään IDhairin pidennyskoulutukseen missö ei kyllä tullu oikeestaan mitään uutta opittua haha. mut itse paikasta tuli taas ostettua vähän koulujuttuja!

Koulutuksen jälkeen sit yritin lähtee salaa hakee harrille vuosipäivä lahjaa mut sehän tietty oli serurannu mua sit ja mää jouduin kertoo mihin olin menossa :D Käytiin sit ostaa harrille uus lippis ja lähettiin törsäilee vähän muihinkin kauppoihin ja mäkkäriin :) 

multa oli pyyetty kuvaa mun autosta ja tossa nyt olis tollane kuva :D:D Siinä on ny uus maali ja sitä tuunaillaan nyt vielä tää viikko ja sit voin laittaa vielä lisää kuvia siitä hahah

Mut kaupoista lähti mukaan nämä:

shortsit seppälä

Goldwellin hoitoaine ja syväpuhdistava ihan jostaki kampaamosta

IDhairista ostin sit pari harjaa ja teippiä ja teipinpoistoainetta et saisin vihdoinkin huollettua mun hiukset!

6 kommenttia:

  1. tota goldwelllin hoitsikkaa ei saa käyttää pidennyksille ku se on rakennepaikkaavaa. se pilaa pidennyshiukset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo huomasin saman kotona en tajua ikinä lukee purkkeja kaupassa, ollaan käytetty tota vaan koulussa mun hiuksii ja mietin et ompa hyvää hoitoainetta :D noh onneks täytyy ostaa uuet hiukset kuitenkin kohta !

      Poista
  2. mullekkin tommonen pinkki auto! ihana :D

    VastaaPoista
  3. paljon makso teipinpoisto aine?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vajaa kympin ku sain opiskelija alennuksen kans :) toi yks teippirulla ei vaan riitä et niitä pitää olla joku 2-3 koko pidennykseee !

      Poista