2012/05/09

kuulumisia

aattelin ilmottaa et oon elossa ! Mulla on ollu ihan älytöntä kiirettä, tällä viikolla mulla ei oo yhtään vapaapäiviä eli mulla on kuus päivää töitä ja kaks päivää koulua (koulua ja töitä on siis yhtenä samana päivänä) ja sit mun pitäis vielä alottaa autokoulun kakkosvaihe !! 

hm:ältä tuli taas mulle kans uus paketti missä tuli valkoset biksut ja ylempänä olevassa kuvassa leopardituubitoppi :-)

Työkiirreitten  lisäks oon laittanu kotiin uutta järjestystä ja ostanut lisää krääsäjuttuja :D sit oon kans värjäilly hiuksia, ajanu partaa ekaa kertaa veitsellä ja remppaillu meijän mökkiä kesäbiletyksiä varten kuntoon! 
 

Postailen taas kun kerkeen voitte laittaa kans postausideoita :) 

9 kommenttia:

  1. Mistä oot ton muffinivihon ostanu? Se on tosi sulosen näköne :D

    VastaaPoista
  2. http://dreamsandcocktails.blogspot.com/2012/05/im-ready-to-dance-when-vamp-up.html <- tuolla on sulle haaste! :)

    VastaaPoista
  3. http://enjoytoday-sara.blogspot.com/2012/05/liebester-blog.html

    Mun blogissa on sulle tollanen palkinto :)

    VastaaPoista
  4. ihanat hiukset siulla! :) paljon oot pitkä

    VastaaPoista