2012/05/18

it`s friday bitches!

Jee nyt on 12 päivää tehty töitä ja käyty välillä myös koulussakin. Mua alkaa ärsyttää ku en saa ikinä mitään kunnon asukuvia kun kukaan ei oo oikeen innostunut ottaa kuvia mun kaa ärrinmurrin. 

Töitten jälkee lähettiin jyväskylään tuhlailee ja kattoo diktaattori mikä oli tosi hyvä :-D

mun kynnet on kans tosi hyvässä kunnossa noitten työpäivien jälkeen! jopa yhessä sormessa on pitkä sormi mut muut on menny keskeltä poikki...

 kävin sit ostaa kinnuselta mulle koirien trimmaus sakset ja uuen leikkausveitsen :-)

h&m:ästä uuet korvikset ja hiuskoriste

Vyöt ginasta

ja kun bongasin vilman blogista taas uuden itseruskettavan niin aattelin itekkin kokeilla näitä :-D hain siis seppälästä suihkutettavan ja moussen jotka ei ollu kyllä kalliitakaan! Toivon mukaan näistä tulis ees tarpeeks ruskeeks :) Mullahan ei oo nyt yhtään itseruskettavaa ja mulla on ihan kauheen kalpee olo, mut kesäkuun alussa joudun heti luopumaan taas hetkeks kaikesta itseruskettavasta ja auringon otosta.

3 kommenttia:

  1. toi oli ihan superhyvää toi mousse ainakin!! ja en tajua et miten ne voi maksaa tuolla noin vähän ku muualla ne maksaa melkeen kympin :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo määki tykkäsin tosta moussesta! toi suihkutettava oli hirvee hankalaa levittää mut hamstraan näitä kyllä enemmänki ku näistä ainaki tuli aika ruskeeks :-D !

      Poista
  2. Toi mousse on kyllä hyvää! Itellä käytössä toi medium ja dark. Kannattaa kokeilla tota dark sävyä myös, siitä saa yhellä käyttökerralla jo ihanan rusketuksen! Sellasen että yleensä joku kehuu, että ootpas ruskee :--D

    VastaaPoista