2012/05/24

Nellyn mekko

Eilen illalla kun tultii kotiin ni postiluukkuun oli tullu mun kuvausmekko
Mun mallikansio nyt siirty kesäkuulle koska siskoni kamera joutu huoltoon :-( Mut tää mekko tulee siis mun juhlakuvaan ja tää on kyllä kiva et tätä voi pitää sit muutenki kesällä !

 Aamulla nukuin pitkään ja sit löhöilin sohvalla ja luin cosmoa. Sit kun harri tuli kotiin ni mentiin remppaa lisää mökkiä ja tekee pihatöitä (kuulostaako ihan perus 19vuotiaan elämältä :D:D?) 
Mut huomenna kouvolaan tylsistyy tekee yt-tehtävää..

2 kommenttia:

  1. Miten pitkät noi sun pidennykset on? :) Ja mihin asti sun omat hiukset?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pidennykset on 60cm ja mulla on aika lyhyet hiukset mut voin laittaa joku päivä kuvia jos saan otettua ku mulla ei nyt oo pidennyksiä :)

      Poista