2012/08/25

Saturday

Teen tälläsen pikapostauksen nyt ennen nukkumaan menoa, huomenna pitää mennä sit töihin! Koulussa oli tosi tylsää ja meinasin nukahtaa, värjäsin jopa suvin kulmat :-D Sit menin imuroimaan auton ja sit tulinki kotiin ja oli pakko vaan olla sohvalla ku oon ilmeisesti tulossa kipeeks/oon jo kipee vaikka aika harvoin oon kunnolla kipeenä. Oon sit dataillu ja tilasinkin nellystä pienen paketin ja oon miettiny uusien hiuksien ostamista vaikka oonkin ostanu nää teipit kesäkuussa. Mut teippien huolto on nii ärsyttävää ja multa lähtee ihan kauheesti sillon aina hiuksia :-( 
Seuraavaks aattelin tilata klipsit et omatkin hiukset kasvais joskus taas :D Mut viimekshän ostin IDhairista pidennykset, mut nyt sit kävin kattoo niin siellä ei oo klipseissä kun 45cm pitkiä... eli liian lyhyitä mulle :D Mulla on aikasemin myös ollu rapunzelin klipsit, mut niistä tuntu irtoavan sitä hiusta aika nopeesti et ne oli pian semmoset ohkaset. Mut sit mietin tota eurooppalaista hiusta, onko kellään siitä kokemusta et onko paremmat? on ainakin vähän hintaeroa tohon ihan normipakettiin :) 

6 kommenttia:

  1. Suosittelen dream hairin klipsejä ehdottomasti! Oon verrannu kaverien pidennyksiin ja paljon paremmat. Enemmän tukkaakin niissä on tosin maksaa muutaman euron enemmän :)! Laadusta kannattaa maksaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis verrannu kaverien rapunzeleihin :D

      Poista
    2. mää oon kerran tilannu dreamhairilta ja ne ei ollu oikeen hyvät ainakaa musta :D tekis mieli ostaa simply naturalia kinnuselta mut niiltäkää ei sit tietty löydy klipsejä nii vähän tylsää ku noissa tukuissa ei oikein oo semmosia sopivia vaikka ne hiukset ois parasta laatua ;s

      Poista
  2. Kiinasta saa myös kivaa tukkaa Ebayn kautta :)

    VastaaPoista
  3. Kantsii kokeilla myös charmhair.fi sivuilta, ite oon kahesti tilannuu sieltä ja oon kyllä tykänny :) Hinnatkin on edullisemmat ja hiukset tulee parissa päivässä!

    VastaaPoista
  4. Her styleriltä elite extensionin klipsit ehdottomasti parhaat!

    VastaaPoista