2012/08/23

Thursday

Mulla on kauhee väsy koko ajan kun olis kauheesti tekemistä mut ei vaan jaksa! Aamulla kävin hygieniapassi koulutuksessa töitten takia ja vaikka en ollu kerennytkään vilkasta yhtään niitä koulutuksen papruja mitkä olis pitäny lukee sinne niin silti meni koe läpi jeejee! Mullahan piti olla eilen toi koulutus mut ne oli tehny nii hienosti et siirtivät sen sit tällle päivälle ja unohtivat ilmottaa siitä mulle. No ei siinä mää menin sit käymään Jyväskylässä ku olin jo melkein sinne asti joutunu ajelee, menin ostaa uusia dr.denimejä mut kaikki mun koot oli menny vaaleista farkuista niin menin sit masentuneena ostaa vaan hiusväriä ja pidennyksille uuen suihkeen idhairista. Nyt löhöön sohvalla ja luen cosmoa loppupäivän (yritän siis toisinsanoen olla tekemättä mitään :D)

8 kommenttia:

  1. Mullaki on iha sama ongelma nuitten vaaleiden farkkujen kans :D Ikää löydy sitä pienintä kokoo, ko kaikki muut on kerenny jo viedä ne :D Ja hyvä et pääsit läpi kokeesta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih kiitti :> Se on kyllä ärsyttävää ku kaikki pienet koot on aina menny, miksei niitä voi tehä tarpeeks et kaikille riittäis :D?

      Poista
  2. Vastaukset
    1. kiittii :)) mulla näkyy aina vaan kauhee toi valkonen päälaki ku pitäis värjätä näköjää hiukset kahen viiko välein ettei mun piilo blondi tulis esiin :D

      Poista
  3. tosi kaunis oot!! aina odottaa et oisit päivittäny, ja jeee olit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaa kiitti :>! Huomenna päivitän taas, kiva kun joku ees oottaa mun postauksia ;)

      Poista
  4. missä noita dr.denim farkkuja myydään? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mää oon ostanu garlinsista mut nelly.comistakin ilmeisesti samat pökät löytää :) noissa kuvissa mullaei oo vaan drdenimit!

      Poista