2012/08/06

Perfect Jeans

Leikin tänään vähän housewifea, laitan nimittäin ruokaa töitten jälkeen ja ootan et harri tulee kotiin :-D Eilen harri sai taas repiä teipit päästäni samalla kun mää kiljuin ja huusin ja tein kynsiä itelleni. Nyt oon siis ihan kalju rotta, mut toivon mukaan saan pian hiukset päähän :-)

Sit lupailin laittaa vähän mun viikonlopun ostoksia. Eilen kun hain krapulaharrin Jyväskylän keskustaan niin se lupas hemmotella mua, mutta sanoin et mennään ostaa sille paita kun mulla on kuitenkin vaatteita enemmän kun sillä (ja harrille on kivaa valita vaatteita) mut sitten harrille ei löytynytkään paitaa mut mää löysin täydelliset farkut Carlingsista !! Ajattelin et XS on ihan liian pieni mut ekaa kertaa farkun nappi menee hyvin kiinni, eikä lahkeita tarvi kaventaa ollenkaan ! Farkut on kivan ohutta kangasta, ainoo miinus et eessä on vaan valetasku :) Mut kyllä kun palkkapäivä koittaa niin meen ostaa toisenkin väriset tälläiset

 H&Mltä tarttui sit mukaan talveks uus tuubihuivi ja ihan perus harmaat lenkkarit 

ja sit mamiski osti mulle kirjan :-)

2 kommenttia:

  1. Ompa kiva et löysit nuin hyvät farkut :) Itekki löysin ginasta ekaa kertaa oikeesti hyvät farkut :)

    VastaaPoista