2012/08/14

UGG australia

Tänään tuli reilu viikon odotuksen jälkeen postista mun uudet UGGit talvea varten ♥ Mulla pari talvea sitten oli aina feikki uggeja, mut sitten kun jouduin ostaa niitä kuudet yhden talven aikana nii ajattelin et pakko ostaa oikeat koska ne meni aina heti rikki! Sit viime talvena tilasin mun ekat vaaleenpunaset uggit ja ne on vieläkin ihan ehjät :-) Ja oon aina tämmönen hömppä et tilaan mun talvikengät ja vaatteet jo elokuussa/kesällä :D etelän matkallakin ostin itelleni toppatakin hmm..

6 kommenttia:

  1. mitä noi makso ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olikohan jonkun 130e? parempi ostaa kesällä ku talvella ku ne on alennuksessa :)

      Poista
  2. hei mistä tilasit nuo! :) onhan nuo siis täysin aidot? =)

    VastaaPoista
  3. oo! mistä noi on tilattu!:)

    VastaaPoista