2012/08/31

keep calm and hide the new bags under the bed

Eilen H&M:ltä tuli taas kerran yks paketti, mut älkää huoliko mulle on tulossa vielä kaks pakettia sieltä haha :D Oon aika mestari tilaamaan sieltä, löydän aina pari kivaa juttua ja parin päivän päästä eksyn taas sinne sivuille ja löydän taas jotai kivoja juttuja mitä en sit älynny tilata samalla ku tilasin muitakin :-D Mut tässä paketissa tuli tommonen kiva musta laukku ja iphoneen uudet kuoret

Aamulla olin koulussa ja tein jopa ekan parranvärjäyksen ja muotoilun jipiii, onnistuin jopa vaikka eka kerta olikin! Mut nytten sit lähen neljäks töihin ja varmaan kymmenen aikaan sit takas. Voisin tehdä teille jonkun postauksen, laukun sisällön tms vielä tänään :)

7 kommenttia:

  1. Mitä tolla laukulla oli hintaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. katso hyvä ihminen H&M:n nettisivuilta, on varmasti nopeampi keino kuin kytätä täältä vastausta..

      Poista
    2. niin no vastaus löytyy tosiaan nopeammin h&m sivulta :D hinta 40e kuitenkin

      Poista
    3. Hyvä ihminen mä oon helvetin laiska ja toiseks tässä on ollu muutto kesken, joten nopeemmin mä sain vastauksen täältä kun muuten oisin alkanu sitä nyt etsimään.. :)

      Poista
  2. attractive bag and beautiful cover for mobile phone :o)

    VastaaPoista
  3. toivetta ilmassa: postaus sun kasvohoito rutiineista+ tuotteista:) ja meikkilaukustasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo hei tän voisinkin toteuttaa ihan lähiaikoina :-)

      Poista