2014/09/19

Millaisessa kodissa asuisin...

... Jos asuisin yksin? En tiiä tuleeko yhtään yllätyksenä mutta ainakin vähän erillaisessa kodissa kuin nykyään! Kämppä olisi sillei erillainen et siellä olisi aika paljon enemmän vaaleanpunaista ja kimalletta. Olenkin sanonut että kun oon vanha mummo niin värjään vaaleanpunaisen tukan ja asun vaaleanpunaisessa linnassani ;-) Nyt en kuitenkaan vielä oikein haaveile vaaleanpunaisesta kodista koska tykkään tosi paljon myös valkoisesta, harmaasta ja kaikesta kimaltelevasta!
 
 
Tosi moni onkin kysynyt jopa meidän nykyisestä kämpästä et miten Harri tykkää asua niin kimaltelevassa kodissa mutta oonkin siltä aika useasti kysynyt et onks meillä liian kimaltelevaa mutta se on aina sanonut että ei oo et kyllä se ilmeisesti tykkää asua meidän kämpässä vaikka minä yleensä kaiken sinne valitsen/ostan. Välillä tietty mietitään yhdessä jos en vaikka osaa päättää että kumman lampun ostaisin johonkin jne niin sillon yritän saada myös Harrin mielipiteen :)
 
 
kuvat weheartit
 
Mulla on kyllä ärsyttävä ongelma kun tykkään niin monenlaisesta tyylistä että en osaa sitten välillä oikeen päättää että mitä kaikkea meillä omassa kodissa tulis olemaan.. Nyt kuitenkin oon ihastunut beigen ja vaaleanpunaisen yhdistelmään mutta ne nyt taitaa jäädä toteuttamatta meille kun meillä on kuitenkin niin paljon harmaita juttuja et tulis aika kalliiks alkaa vaihtaa kaikki mahdollinen nyt beigeen.. :D No mutta jos mulla olis se vaaleanpunainen lukaali niin siellä olisi kyllä paljon beigeä, vaaleanpunaista ja hopeisia juttuja!
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti