2014/09/28

Uusi neule


Eilen yritettiin ottaa nopsaan kuvia mun uudella objektiivilla ja samalla ottaa kuvia tuosta mun uudesta neuleesta mikä tulikin H&M paketista perjantaina! Kuvat ei meinannu sitten onnistua millään kun tuuli aika paljon,anteeksi siis siitä kun näette pidennykseni nauhan :D Kuiteskin tuo objektiivi on musta aivan mahtava! jotenkin laatu tuntuu paremmalta ja sitten kuvat jää paljon pehmeämmän näköisiksi ja tarkennus on paljon parempi kuin toisessa objektiivissa. 

Mulla onkin tuo sama neule muuten valkoisena mutta nyt ostin myös harmaan kun näin sen tuossa uudessa kuvastossa.. Kivan perusneule kun tuntuu että nykyajan neuleet on liian leveitä ja lyhyitä eikä sen muotoiset vaatteet vaan sovim mulle. Tuokin on kyllä aavistuksen pitkä että neule jää vähän löysän näköiseksi jos sitä ei vedä pepun alapuolelle ;) 

Mun sunnuntai meneekin nyt kämpällä löhöillessä, katsotaan simpsoneita, syödään jäätelöä ja käydään myös ehkä frisbeegolffaamassa. Kolme yötä enää tässä kämpässä, cant wait!!  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti