2014/09/01

September 1.

Heippahei! Pläjäytetään taas tähän muutama kuva instagramin puolelta, mulla on kova hinku päästä tänne postailemaan kaikkea mutta matsku ja ideat meinaa olla aika vähissä.. Haluun sellasen assarin joka kulkis mun mukana kaikki päivät kameran kanssa ja teiltä etenkin kaikenlaisia postausideoita! On jotenkin hölmöä tänne kirjotella koko ajan vaan tämmöstä samaa, eli tätä mun arkea. Tänään alkoikin syyskuu mitä oon oottanut jo kuin kuuta nousevaa, musta tuntui et toi elokuu meni niin hitaasti et toivoin jo sen syksyn tulevan ja muuton lähenevän. Tää systeemi on vähän hankalaa kun asuu Orimattilassa ja kaikki muut asiat on Lahdessa niin joutuu sit oottelee välillä täällä Lahdessa (tuhlaamassa rahaa kun joutuu kuluttaa aikaa shoppailemalla) eli nytkin kirjottelen parhaimmillaan autostani :D Mutta mulle ei kuulu sen kummempia, huomenna päästään kirjottamaan vuokrasopimukset uuteen asuntoon ja muuttoonhan on enää vain se 29 päivää jäljellä wihii! Kivaa syyskuun ekaa päivää sinne teillekkin<3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti