2014/09/25

Instagram @ minnisdd

 
Taas näitä instan kuvia! voit seurata mua siellä @minnisdd. Meillä on koulussa oikeen tunteja blogin kirjoitusta varten joten mullahan ei ookkaan muuta nyt kuin aikaa kirjotella tänne. Koulun blogia oon nyt tässä samalla päivitellytkin mutta enemmänhän tänne kuitenkin tulee kirjoteltua! Viikon päästä voin jo sanoa olevani Lahtelainen kun muutto on ens viikon keskiviikkona.. Ootan jo niin innolla! Alkaa jotenkin kyllästyttää asua pahvilaatikkojen keskellä.. Teitäkin alkaa varmaan jo kyllästyttää kuunnella näitä muuttohöpinöitä :D
 
Eilen me vietettiin Harrin 24vee synttäreitä, olin taas ostanut sille synttärilahjaks vaatteita kun se ei niitä kauheesti ite ostele ;-) Käytiin sit illalla kans syömässä Amarillossa ja olin leiponu sille viikonloppuna jo suklaakakkuu! Mun synttäreihin on kans kolme kuukautta aikaa ja jotenki hassuu täyttää 22.. Ja ainiin mullahan on tatuointiaikakin tulossa heti sillon joulukuun alussa!!
 
Sain muuten kans vihdoin ja viimein hankittua mun kameraan uuden putken! Siskoni ehdotti mulle uutta putkea ja salamaa kans joka tuleekin mulle ens kuussa luultavasti :) Niistä sit lisää enemmän kunhan vaan saan sen salaman käyttöön. Vielä täytyis saada joku pitempi putkinen objektiivi..
 
Mulle ei tän kummempii taaskaan kuulu, laittakaa postausideoita tulemaan niin voisin alkaa niitä sit toteuttamaan uudessa kodissa  Nyt sit voikin tulla muutaman päivän tauko täällä blogin puolella kun mun ideat meinaa olla tällä hetkellä vähissä, sisustusaiheisia postauksiakaan ei tuu pahemmin tehtyä kun kämpälläkään ei saa mitään kuvailtua..
 


6 kommenttia:

  1. Uu millasta tatuointia oot ottamas ? Itellä on kans joulukuussa aika ja ai kauhee ko ei jaksais oottaa :-(
    Ja tottakai ko saatte uudessa kämpässä kamat paikallee nii postausta kehiin, saa taas vähä ihastella ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää jatkan nyt tätä mun kättä.. Oon miettinyt revolveria, ankkuria tai ruoria mutta en oikeen oo osannu vielä päättä :D ja postausta tulee het kuhan saan tavarat paikalleen :)!

      Poista
    2. Aah, taisitkin joskus täällä kirjottaakki et meinaat koko käden ! Eiks sulla kuitenkin vielä siinä oo tilaa nii saat melkei kaikki noi jotenki somiteltua :D mä kans otan nyt pari isompaa tähä oikeeseen pöllön lisäks nii se on sit helppo täyttää pienemmillä kuvilla ja ruveta suunnittelee mitä keksis muihin ruumiinosiin hehe :)

      Poista
    3. Joo onhan tossa tilaa mutta sit alan miettii liikaa et mitkä sopii yhteen ja mitkä eii :D Mää aattelin pommittaa vaan nyt ton käden täyteen ja hillitä itseni etten laittais muualle sit kauheesti enempää kuvia ku sen lisäks on kuitenkin mahassa, niskassa ja toisessaki kädessä :D Oon muuten kohta sellane kävelevä kuvakirja heh

      Poista
  2. Olet tosi kaunis!! :)

    http://jensaslife.blogspot.fi/

    VastaaPoista