2014/09/18

18/09

Helouu! Kirjotellaas tänne nyt välillä jotain ihan kuulumisiakin, arki rullaa nykyään jo vähän reippaammin täällä, toisin kuin tämä teksti tällä hetkellä heh :D No mutta koulussa on ollu iha kivaa, maanantaina pitäis saada valmiiks eka maalaustyö, nyt ollaan tehty pari rahia ja tällä hetkellä väsäillään kans meille työkalupakkeja mitkä tuunataan sit oman näköiseks. Koulun jälkeen en ookkaan tehnyt nyt oikeestaan muuta kuin pakkaillut ja käynyt tallilla. Ootan jo innolla et pääsee muuttamaan, alle kaks viikkoa vielä.. Jotenkin olis kauheesti intoa tehdä kaikkia kivoja erikoisia ruokia, käydä salilla tai lähteä enemmän lenkkeilemäänkin mutta jotenkin mua ei huvita panostaa elämään yhtään täällä Orimattilassa. Ootan vaan mun tulevaa asuntoa ja niitä lenkkimaisemia mitä siellä on.. Jotenkin ankeeta asua tälläisessä paikassa missä ei paljoo oo järviä! No mut eiköhän tää pari viikkoo mee täällä nopeesti! 

Hankin syksyn piristykseks uudet valkoiset Converset kun mun vanhat oli jo niin roskis kamaa.. :D Nyt kyllä jos noihin on tullut pienikin tahra nii on tehny mieli heti laittaa ne pesuun ettei ne olis sit kohta yhtä harmaat kuin ne mun vanhat kengät! Muuten oon tehnyt vähän pieniä shoppailuja h&m:llä mistä odotankin pakettia nyt, sitten kans tänään tupsahti amandaB:ltä paketti minkä sisältöä laitan vasta sitten ens kuun puolella  ♥ Loppu vuodesta on varmaan aloitettava jonkinlainen shoppailulakko kun tuntuu että joka kerta tuota pakattavaa on vaan enemmän ja enemmän.. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti