2014/11/04

Koti-ikävää

Nyt on pakko myöntää et poden ekaa kertaa elämässä ihan oikeeta Koti-ikävää. Mulla on siis ikävä meidän omaa asuntoa. Omaa vaatehuonetta, kaikkia tapetteja, upouutta keittiötä ja kylpyhuonetta ja ihan vaan rivitaloelämää. Olen myös melko täynnä jo liikennevaloissa seisoskelua ja sitä ettei missään ole ilmaisia parkkipaikkoja. Ehkä mää oon vaan syntynyt maalle, en jaksais kyllä millään asua koko elämää tällaisessa isossa kaupungissa! Mulla onkin jo melko pitkä lista tehtynä että mitä kaikkea teenkään kun muutan takas omaan kotiin.. Onneksi kuitenkin koulussa käynti kiinnostaa ja huomaa että on vihdoin oikealla alalla nin jaksaa asua täällä vielä hetken  

3 kommenttia:

  1. Mullakin meni hermo Jyväskylässä ja Kuopiossa asuessa liikennevaloihin, jonottamiseen, just tohon parkkipaikkoihin ja parkkisakkoihin jne :D

    Mä oon niin maalainen. haha :D Vaikka täällä kaipaan monia ison kaupungin juttuja. Mm. ruokapaikkoja!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuntuu jotenki ettei oo tilaa elää täällä ku on tottunu saarijärveen! Ainoo mitä siellä sais olla nii just jotai ruokapaikkoja, tommosta satama aluetta ja puistoja.. Miinuksia täällä kuitenki on et ei jaksa kokkailla nii useasti ku sitä ruokaa saa vaikka omalle koti ovelle..

      Poista