2014/11/20

Syksyn lempparit

Syksy alkaa pikkuhiljaa olemaan jo ohi, eilen ainakin tänne satoi pieni lumikerros jee! Tykkään vaan oikeastaan alkusyksystä kun värit on parhaimmillaan, mutta tähän aikaa vuodesta kun ei ole vielä oikein luntakaan niin on koko ajan vaan pimeää ja märkää.. Sillon oikeastaan viihtyykin kotona parhaiten kun saa kääriytyä vilttiin  ja katsella hyviä sarjoja, elokuvia ja juoda kotona glögiä 

Tässä nyt kuitenkin mun syksyn lempparijuttuja!

Ben&Jerry`s jäätelöt piristää aina päivää! Nyt olenkin tykästynyt uusiin Frozen Yougurt makuihin

Syksymmällä mun tuli juotua aika paljon vanilla caramel teetä hunajan kanssa. Nykyään se onkin vaihtunut vaaleaan glögiin. Ja lempimukina toimii Lexingtonin ihanat raitamukit!

Aamuja jolloin aurinko paistaa, eikä tarvi herätä pimeässä. Näitä aamuja ei olekkaan nyt pitkään aikaan vaan näkynyt..

Ja aamut, millon mihinkään ei ole kiire! Puhtaat lakanat, kiireetön aamu, untuvapeitot ja tossut on aika hyvä yhdistelmä . Mulla on kiireettömiä aamuja todella vähän ,joten ana kun mahdollista niin nukun vähän pitempään. 

Pallovalot koristaa meidän parveketta ihanasti. Tähän aikaan vuodesta voi hyvin pitää paljon jouluvaloja päällä!

Mun pitäis vähentää vähän tätä herkkujen syömistä. Mutta välillä saa napsia tätä hyvän makuista tummaa suklaata 

Turkkilaista jugurttia ja hedelmiä 

2 kommenttia:

  1. Oonko mä missannu tän teijän kihlautumisen vai mitä tuo kuva on?! Onnea paljon nyt kumminkin koska en oo tainnut tajuta sitä aikasemmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh kiitti! ollaan me oltu kihloissa viis vuotta :)

      Poista