2015/04/29

Huhtikuun Instagram kuvat

1. Pääsiäisenä mentiin Lahti-Helsinki-Lahti-Saarijärvi väliä. Mäkkäristä ruokaa vaan mukaan!! 2. American Car Show:n pakolliset herkut, suklaalla kuorrutettuja mansikoita ja banaania, nam! 3. Ensimmäistä kertaa taas omassa kotona. Viimeiset puoli vuotta meillä on ollut vuokralaiset tuolla ja vihdoinkin päästiin laittamaan taas kotia meidän muuttoa varten. 4. Arjen luksushetkiä kun saa löhötä sohvalla kotona.  
 
1. Peilikuvii 2. Olkkari uuden telkkarin kanssa. 3. Minun pienet pojat, Pontso&Babar  4. Kinderin Choko-bonsit on niin hyviä, että taisin ostaa näitä pari pussia..
1. Autossa kököttelykuvia  2. Heti kun sain tehosekoittimen taas käyttööni niin ensimmäisenä teinkin meille suklaapirtelöä! Ai miten niin syön nykyään joka päivä herkkuja? 3. Harvoja kuvia millon mulla ei oo jatkeita päässä. Mun hiirenhäntä sais alkaa kasvaa kovaa vauhtia.. 4. Kotona oleskelua vanilja teen ja uusimman kauniit kodit lehden kanssa.  
 
1. Oon ehkä herkutellut viime aikoina aika paljonkin, onneksi oon kuitenkin jaksanut välillä raahautua salillekkin.. 2. Käytiin Yrjönkadun uimahallissa. Olin kyllä vaan ainoa joka ei uinut haha. 3. Käytiin auringonlaskun aikaan koirien kaa lenkillä!  Kelit on ollut välillä niin ihania, et ootan jo innoissani et kesä tulee. 4. Babar tuijotteli mua parvekkeella.
1. Nyt kun kelit on alkaneet lämmetä, on ihana istua parvekkeella. Koiratkin tykkää köllötellä meidän riippukeinussa. 2. Yrjönkadun uimahallin brunssi, tosi hyvää kanasalaattia! 3. Ja taas sitä mäkkimättöä. Vietettiin yksi perjantai Järvenpäässä Disney päivää ja yllättäen käytiin mäkkärissä syömässä. 4. Löysin vihdoin ja viimein ruskeat saappaat, ainoa vaan että ne on karvavuorelliset.. Mutta ne sopii hyvin mun Michael Korsin kans!

2 kommenttia:

  1. saisko tuon suklaapirtelön ohjeen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suklaa jäätelöä, maitoa ja vähän sokeria sekaisin! Sit vaan päälle kermavaahtoo ja suklaakastiketta :)

      Poista