2018/11/26

TUMMA TYVIVÄRI 5 MINUUTISSA

Olen viihtynyt blondina viimeiset viisi vuotta, enkä ole missään vaiheessa ikävöinyt sitä tummaa pitkää tukkaa. Jotenkin tummiin hiuksiin kyllästyin aina supernopeasti, eikä hiuksiin voinut tehdä silloin suuria muutoksia ilman, että koko karvakuontalo kärsii. Muutama vuosi sitten kuitenkin halusin hiuskiin jotain muutosta ja silloin värjäsin tyven tummemmaksi. Tuo tumman tyven ylläpitäminen oli vaan melko työlästä, kun olen luonnostani blondi ja juurikasvu alkoi paistamaan aika nopeasti.

Aloin hetki sitten ikävöimään tuota tumman ja vaalean yhdistelmää, mutta en kuitenkaan raaskisi värjäillä kauheasti hiuksia. Ajattelin ottaa sitten kokeiluun Biozellin tummille hiuksille tarkoitetun tyvisprayn, joka toimikin yllättävän hyvin vaaleissa hiuksissa!

Tyvisprayn levitys onnistui yllättävän helposti ja siitä tuli myös luonnollisen näköinen. Levitin tätä aina jakaus kerrallaan, ainoa miinus on, että tästä tulee helposti sotkua kasvoille, joten ei kannata meikata ennen sprayn levittämistä. Ruskeaa väriä voi myös irrota pipoon tai tyynyliinaan nukkuessa. Mutta tämä toimii samalla vähän kuin kuivashampoona, jos ei jaksa pestä hiuksia niin tällä saa hiuksiin vähän tuuheutta ja freesausta! Kuvasin myös neljä mun lempparikampausta, joissa tuo tyvispray tulee hyvin näkyviin!

Pakko muuten mainita, olen ollut nyt ilman pidennyksiä jo puoli vuotta (paitsi poninhäntää käytän silloin tällöin). Ensin mulla oli kauheat vieroitusoireet kun ei ollut pitkää tukkaa ja omat hiukset tuntui ihan olemattomilta, mutta nyt vihdoin alan tykkäämään tästä omasta tukasta! Tietty yritän kasvattaa tätä mahdollisimman pitkäksi, mutta nyt kun hiustenkasvu on alkanut jopa näkymään, niin ei ole enää niin paljoa haaveillut hiustenpidennyksistäkään. 

Nyt toivottelen oikein ihanaa tätä viikkoa, mä aion viettää tän illan hiukan jouluisissa merkeissä, tarkoitus olisi nimittäin paketoida joululahjapaketteja kuusen alle! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti