2018/11/22

TIESITKÖ NÄMÄ JUTUT MINUSTA? - 20 KYSYMYSTÄ

Helloo! Pienenpieni blogi-inspiraatio taisi koputtaa tänään olkapäälleni ja aloinkin näpyttelemään läppäriä näin sängynpohjalta käsin. Pitkästä aikaa myös tuli selailtua joitakin blogeja ja ehkä jopa mietittyä tänne uutta materiaalia! Olenkin vähän kaipaillut sellaista "blogielämää" arjen keskelle. Bongasinkin Hennan blogista tämän kivan kysymyspostauksen, joten ajattelin tulla kirjoittelemaan tähän vastaukset ja samalla julkaisemaan asukuvat, jotka on napattu jo lokakuun puolella. Nyt ei ihan huvittaisi lähteä tällä samalla asukokonaisuudella ulos heilumaan vaan vuorautuu mieluummin paksuun toppatakkiin!

1. Paljasta jotain mitä emme tiedä sinusta. Mä koen lähes aina ruokakateutta. Inhoan tosiaan ruoanlaittoa enkä osaa tehdä yhtään mitään hyvää ruokaa. Kaikista ärsyttävintä on myös alkaa miettiä, että mitä tekisi ruoaksi. Joskus kun olin kassalla töissä, niin haaveilin vaan ihmisten kaikkia eväitä, kun en itse meinannut keksiä mitä söisin edes välipalaksi.. :D Mun alkaa myös helposti tehdä jotain ruokaa mieli, jos joku esim. mainitsee sanan maksamakkara.


2. Mitkä ovat huonoja puoliasi? Malttamattomuus ja hätähousuilu. Haluaisin kaiken tapahtuvan nyt ja heti, enkä oikein ikinä jaksa olla kovin kauaa paikallaan. Turhaudun myös todella helposti, jos asiat ei etene toivotulla tahilla ja olen myös maailman surkein odottamaan yhtään mitään. Nyt myös olen alkanut olemaan melkoinen jahkailija ja sitten päässäni pyörii ristiriitaisesti kaikkia asioita kun en osaa päättää mitään.

3. Mikä sinussa ihastuttaa muita? Hmm aika hankala kysymys, en nimittäin yhtään tiedä! Ehkä järjestelmällisyys joitakin? Joitakin se taas ärsyttää ja ihmetyttää ja vähän jopa kauhistuttaakin :D

 4. Jos saisit minkä tahansa ominaispiirteen tai taidon, mikä se olisi? Haluaisin oikeasti olla todella energinen ja iloinen persoona, mutta jostain kumman syystä omistan enemmän sitä laiskaisille ominaista väsymystä..


 5. Mitkä asiat tekevät sinut onnelliseksi? Pienet asiat arjen keskellä kuten vaaleanpunaiset auringonlaskut, se kun joku muistaa mua Redbullilla tai kukilla, kiireettömät päivät, onnistuneet kuvaushommat, nukkuminen koirat kainalossa, extemporeretket, se että tunnen olevani jollekin tärkeä, ystävien näkemiset jne..


 6. Mitä pelkäät? Läheisten menettämistä, ahtaita paikkoja, haita, verta ja lintuja.

 7. Mikä sinusta tulee isona? Kauhea kysymys, pitääkö joskus kasvaa isoksi? Mulla varmaan tämä unelma-ammatti vaihtuu koko ajan, haluaisin tehdä vähän kaikenlaista mutta olen aina toivonut että jonain päivänä voisin olla yrittäjä ja että saisin tehdä aika monipuolista työtä. Viime aikoina olen koko ajan alkanut enemmän ja enemmän kallistua siihen, että tuleva työni voisi tosiaan olla jotain mediaan/graafiseen suunnitteluun liittyvää!

 8. Mikä saa sinut nauramaan? Huono sarkastinen/vittumainen huumori 

 9. Paheesi? Redbull taitaa olla se mun pahe.

 10. Mitkä asiat tekevät sinut surulliseksi? a) Uutiset b) Se että vaikka kuinka tekee töitä unelmiensa eteen, niin ei meinaa saada sitä mitä todella haluaisi.. c) Ilkeät ihmiset jotka kohtelevat toisia huonosti.


 11. Oudoimmat tapasi? 
Aivastukseni ei kuulemma ole normaali (siskopuolillani on onneksi aika samaa luokkaa olevat aivastukset joten en ole ykisn tämän asian kanssa!). Jos kirjoittelen jotain juttuja vihkoon, saatan repiä koko sivun pois jos en ole sen visuaaliseen ilmeeseen tyytyväinen ja aloitan koko kirjoittamisen alusta. Olen myös avioliitto-kiusaaja, eli häiritsen toista jatkuvasti jollain epämääräisellä piipityksellä tai muuten vaan oudoilla jutuilla.. :D


 12. Vaihdatko jonkin tietyn tv-ohjelman kohdalla poikkeuksetta aina kanavaa? Jep jos telkkarista tulee Emmerdale, Kauniit ja Rohkeat, Suomen hauskin tavis, uutiset, joku ruokaohjelma tai Wheeler Dealers


 13. Jos kirjoittaisit nyt kirjan, mistä se kertoisi? Oon haaveillut että joskus kirjoittaisin oman kirjan ja nyt varmaan tekisin jonkun järjestelyoppaan joka liittyisi myös muuhun kuin kodin järjestelemiseen!

 14. Asuisitko mieluummin kaupungissa vai maaseudulla? Ehkä mä kuitenkin oon maalaistyttö, vaikka toisinaan kaipaan kaupunkielämääkin. Väliaikaisesti varmaan voisin asua isommassa kaupungissa, mutta pidemmän päälle maalle. Kaupunki kuitenkaan ei saisi olla mitenkään järjettömän kaukana koska kuljen kuitenkin koko ajan paikasta toiseen!


 15. Mikä on oudoin tapahtuma, jonka keskelle olet joutunut? Näitä varmaan on useitakin mutta nyt en kyllä keksi yhtään outoa!


16. Missä olet lahjakas?  Olen melko visuaalinen ja luova ihminen ja huomaan sen etenkin työpaikan etsinnässä, koska kaipaan työtä jossa pääsisin käyttämään tätä luovaa puolta itsestäni. En kuitenkaan ole mitenkään hyvä piirtämään, joten joskus on todella hankala "luoda" näitä kaikkia visioita mitä pääni sisältä löytyy.

17. Oletko riskienottaja vai -välttelijä?  Olen ehkä enemmän riskienottaja. Haluan aina katsoa, mitä voi tapahtua jos ottaa riskin. Mutta suuremmissa asioissa, kuten yrityksen perustamisessa jne olen hyvinkin harkitsevainen ja silloin yritän ensin miettiä asioita järjellä ennen kuin alan tekemään mitään hätiköityjä päätöksiä.
  
 18. Milloin viimeksi olit ylpeä itsestäsi, ja miksi? Viime päivinä olen osannut jo vähän paremmin olla paikallaan ja "tylsistyä" ilman jatkuvaa suorittamista. Olen myös pyrkinyt vähentämään to-do listoja ja tehdä asioita vähän enemmän fiiliksen mukaan, joten ehkä pääsen vielä jonain päivänä suorittamisen kierteestä eroon!

19. Millaisissa tilanteissa olet epävarmimmillasi? Tilanteissa joissa olen ihan ventovieraiden ihmisten kanssa ja muutenkin jossa tunnen todella olevani ulkopuolinen. Myöskin liian asiallisten tai jäykkien ihmisten kanssa en jotenkin pysty olemaan yhtään oma itseni.

 20. Elämäsi tähän mennessä hienoin päivä? Sanoisin että meidän hääpäivä on ainakin yksi hienoimmista ja ikimuistoisimmista päivistä jonka tulen varmasti muistamaan aina!



 Mekko Nelly | Laukku Aldo | Vyö Gucci 

Kuvat Melissa B.

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti