2019/06/24

IHANA ARKI


Bleiseri H&M | Laukku Chanel | Body Nelly | Nahkahousut Vero Moda | Korkkarit Nelly

Oikein kivaa maanantaita näin juhannuksen jälkeen! Veikkaan, että kaikilla ei ole kovinkaan sellaista ihanaa maanantaifiilistä, vaan pikemminkin haluaisi hautautua johonkin sohvan perälle makoilemaan loppuviikoksi :D Mun juhannus meni mökkeillessä ja paikasta toiseen juoksemisessa, joten en nyt sanoisi juhannuksen olevan mitenkään erikoinen, ehkäpä ensi kesänä sitten oikeasti vietän sellaisen rauhallisen juhannuksen pelkästään mökkeillen ja tehden niitä kaikkia juhannustaikoja heh.

Mä olin tästä viikosta aikalailla innoissani ja jotenkin tosi hyvillä fiiliksillä olin aloittamassa tällaisen ihan "kunnon" arkiviikon näin kolmen viikon lomailun jälkeen. Tuntuu, että on koko ajan joutunut juosta kassi almana joka paikassa, niin ulkomailla kuin mökilläkin ja milloin missäkin. Nyt on ihana vaan startata uusi viikko kotona ja tänään aloitin myös uudessa työpaikassa, josta olen myös todella iloinen! Mun tuleva viikko tulee sisältämään siis töitä, kotihommia, blogin kirjoittelua, kavereiden näkemistä ja ihan vaan chillailua. Nyt kuitenkin taidan hetkeksi laittaa Katsomon tulille ja laittaa rästissä olevat Salkkarit tulille, see ya!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti