2019/06/19

REISSUVÄSY

Helloo täältä Suomen kamaralta! Vaikka kello näköjään huitelee taas puolenyön paikkeilla, niin päätin aukaista läppärin ennen nukkumaanmenoa. Tänään tosiaan aamu kuudelta laskeuduttiin takasiin Suomeen ja sen jälkeen vielä matkustin muutaman tunnin kotiin, joten voin sanoa, että olin hiukan poikki kun pääsin kotisohvalle! Otin pikku päikkärit tossa vähän aikaa sitten ja nyt ei sitten tietystikään nukuta, heh.. 

Portugalin/Barcelonan reissu oli kyllä ihana reissu, mutta ai jestas että mä oikeasti olen naatti! Siis niin sippi, niin poikki, ihan kuin rekalla ois joku jyräyttänyt yli. Onneksi tässä on vielä aikaa höllätä ennen töihin lähtöä, joten kerkeää vähän lepäilemään ja viettämään juhannusta tällä viikolla. Yleensä olen jo valmiiksi buukannut seuraavan loman ennenkuin edellinen päättyy (tai tämä putki mulla pysyi kaksi vuotta näköjään), mutta nyt seuraavaa ulkomaanreissua ei olekaan varattuna, eikä se kyllä haittaa yhtään. Johan tässä on rampattu jo ensimmäiset puoli vuotta ympäri maapalloa, joten kiva pitää välillä breikkiä tästäkin. Nyt vaan kaipaan jotenkin sellaista kotona oleskelua, Suomen kesästä nauttimista ja ihan sitä normaalia arkea. Tälle viikolle en ole juurikaan muuta suunnitellut kuin kodin sisustamista ja sitten loppuviikosta varmaan pitäisi viettää jotenkin juhannusta, mihin taas ei ole minkäänlaisia suunnitelmia. Nyt kuitenkin yritän tainnuttaa itseni untenmaille, että pääsisin takaisin normaaliin unirytmiin ja saisin paikattua viimeyön univelat, see ya!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti