2014/12/15

Maanantai

Ompas mulla tullut pitkä postaustauko! Pahoittelut siitä, mutta aika on ollut nyt viime viikkoina aika rajallista ja tää pimeys on ollut aikamoinen este sille että saisin materiaalia tänne blogiin. Mulla on ollut myös kunnon masennuskausi kun olen joutunut kävelemään ja pyöräilemään kivoissa jääsateissa ja joutunut heräämään myös paljon aikaisemmin kouluun kun meillä ei ollut autoa pieneen hetkeen.. :D Mutta lauantaina saatiin auto takaisin ja nyt en haluakkaan enää muutakuin ajaa vaan autolla! Arki on myös ollut jotenkin tosi mälsää, en tiiä sitten johtuuko se tästä kelistä ja pimeydestä, vai mistä. Lauantaina ainakin tänne satoi kunnolla lunta, mutta nyt se varmaan lähteekin jo pois kun koko päivän on satanut taas vettä.. 

Kotisohvalla olen siis viettänyt kaiken mahdollisen ajan ja virittelin samalla myös meidän happy lights pallovalot olkkarin nurkkaan ja parvekkelle uudet jouluvalot. Koulussa ollaan verhoiltu nyt raheja ja suunittelinkin jo rahin sitten vaatehuoneeseen meikki"tuoliksi". Tällä viikolla alkaakin sit joululoma ja lauantaina suunnataan onneksi käymään Tukholmassa mun synttäreitten kunniaksi! Sitten jouluna mulla alkaakin melkein kahden viikon vapaat ja lähdetään ainakin Saarijärvelle koko jouluviikoksi :) Yritän kuitenkin kehitellä jotain postailtavaa ennen Ruotsin reissua. Kuvaan tänne ainakin muutamia myytäviä juttuja joten pysykääs kuulolla! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti