2014/12/05

Persoonallinen kalenteri

Vuosi lähenee loppuaan ja se meinaa mulle ainakin aina uuden kalenterin suunittelua ja tilaamista. Kalenterin olen tilannut nykyään aina persoonallinenkalenteri.fi sivustolta ja nyt molempina kertoina olen saanut kyllä aivan oman näköiseni kalenterin, kun sen on saanut suunitella itse :) Tänäkin vuonna mennään Victoria Secret`s linjalla, eli vaaleanpunainen kalenteri kolahti postiluukusta alas.

weheartit
Kalenteri kulkeekin mulla aina mukana ja pyrin laittamaan sinne kaikki pienetkin muistettavat asiat. Mulla on todellinen kultakalan muisti enkä mitenkään vois muistaa kaikkea mahdollista! Aina kun uusi kalenteri tulee, tulostan siihen paljon kuvia ja tuunaan sen sisältäkin päin mieluisaksi. Muuten mun kalenterista löytyykin mm. nämä jutut:

 ♥ kaikki työ/kouluaikataulut
 ♥ to-do list
 ♥ viikon treenit
 ♥ kaikki mahdolliset ostoslistat
 ♥ koirien ja hepan hoito, kynsien leikkausajat, eläinlääkärit jne.
 ♥ Blogin suunittelu osio, mihin suunittelen postauksia yms.
 ♥ tärkeät puhelinnumerot ja yhteystiedot
 ♥ joitakin mahdollisia koulun projekti juttuja tai sisustusinspiraatioita!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti