2015/10/29

10 Facts about me


Oon todella mukavuudenhaluinen. En tykkää mistään sellaisista asioista, missä mennään omalta mukavuusalueelta pois. Mut silti teen sellasia juttuja vähän väliä.. No mut inhoon esimerkiks rääkätä itteeni salilla ku voisin vaa kotona löhöillä sohvallakin haha!

Mua ehkä eniten ärsyttää, kun ainakin ei niin tutut ihmiset kyselee multa kaikkia ulkonäkö kysymyksiä. Niinkun justii, et miten jaksan aina laittautua, miten jaksan laittaa noi ripset, ompas mulla pitkät pidennykset jne. Tää on vaan mun tyyli ja ulkonäkö, ihan samanlailla kuin sellaisilla ihmisillä, jotka ei jaksa niin paljoa panostaa omaan ulkonäköönsä.

Puhun varmaan enemmän unissani, kuin hereillä. Nään tosi sekoja unia ja puhun myös tosi sekavia! Mun pitäis varmaan kirjoittaa joku kirja mun unista..

Oon kauhee vilukissa! Niinkun nytkin oon lampaankarva peiton alla, neule päällä ja tossut jalassa. Ja silti vaan oon ihan jäässä.

Voisin elää vaan herkuilla. Mulle ei tuu niin helposti sellanen ällö makea olo, vaan mulle tulee ennemminkin ihan kunnon ruuasta huono olo syömisen jälkeen. Oon muutenkin tosi huono tekemään ruokaa, niin olis paljon helpompaa ja kivempaa vaan syödä niitä herkkuja.

Oon välillä tosi epäonnninen ihminen. Vaikka elämä olis ihan kunnossa ja kaikinpuolin olen tyytyväinen elämääni, omistan silti sellaisen pahanonnen demonin, joka tiputtaa/hajottaa vähän väliä jotain mun tavaroita tai asioita. En myöskään ikinä voita missään arpajaisissa tai kilpailuissa.

Rakastan  ajaa autolla pitkiä matkoja yksin ja popittaa vaan musiikkia täysillä. Mulla on kuitenkin rattiraivo joka iskee yleensä taajamassa tai sillon kun joku hidastelee mun edessä.

Katon aina kaikki sarjat tosi jäljessä. Pretty little liarsia aloin katsomaan vasta kun siitä oli tullut 2 tuotantokautta ja Gossip Girliä aloin katsomaan vasta sitten kun kaikki tuotantokaudet oli tullut. Mutta silti jään niihin heti koukkuun ja ihmettelen vaan, että miksen ole aikaisemmin katsonut näitä? Ja nyt mietin, että pitäisikö katsoa O.C kaikki jaksot tai joku muu ns. tunnettu sarja, mistä en ole katsonut yhtäkään jaksoa?

Jos en saa unta ja olen yksin kotona, katson kauhuleffoja. En pelkää kauhuelokuvia, mutta silti mulla on välill vähän skeptinen olo, että onkohan oven takana joku hirviö tai asuukohan meillä jotain paranormaalisia otuksia.

Oon ennen vihannut joulua, mutta nyt olen jo suunnitellut millaisen asun haluaisin jouluksi, millaiset joulukoristeet meille tulee, mitä ostan joulukalenteriin. Olen myös tehnyt ne joulukalenteripussukat jo viime tammikuussa valmiiksi. Silti haluan yleensä viettää joulun vaan kotona, enkä sukulaisten luona.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti