2015/10/21

Wednesday we wear pink

 
Laukku/Victoria secret`s, Takki/H&M, Saappaat/Spiritstore, Huivi/Louis Vuitton, Paita/H&M, Housut/Freddy

Mulla alkoi neljän päivän syysloma, jee! Mulla tosiaan loppui työharjoittelu ja ens viikolla olis suuntana taas koulun penkki. Hetken aikaa siis joudun kulkemaan edestakaisin ja kotona vietänkin aikaa enää viikonloppuisin. Saa nähdä miten kova koti-ikävä tuleekaan!  Mulla alkoi vielä arki rullaamaan nyt hyvin eteenpäin, oon viettänyt aikaa tosi paljon tallilla ja nähnyt myöskin kavereita. Toisaalta ei jaksaisi millään mennä taas kouluun, mutta toisaalta on kivaa taas päästä pitkästä aikaa näkemään luokkakavereita ja viettämään aikaa etelä-suomen päähänkin! Vielä pitäisi käydä koulua 7 kuukautta, mutta uskon, että aika menee kyllä nopsaan :)

2 kommenttia:

  1. kauheen nopeesti toi sun ombre/ruskeen sävy haalistuu rumaks.. saa näyttämään sun naamas ja hiukset tosi likaisilta.. :| tai ehkä vaan kuvissa pettää. ootko ajatellu et värjäät takas vaaleeks juuret? :) näytät tos viimises kuvas tosi surulliselta, et sellanen otetaan äkkiä tekohymy kuva :D kaunis oot , ihana laukku!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo niin se haalistuu.. vähän oon kaivannut sitä vaaleetakin tukkaa, mut täytyy varmaan nyt vaan värjäillä useammin tuota tyveä :) kiitos! Yritän näyttää iloisemmalta! :D

      Poista