2016/04/13

Kevätsiivous

Keväällä ainakin itselleni tulee vimma laittaa koti kesäkuntoon. Viime viikon ajan siivoinkin joka päivä ja sain vihdoinkin meidän kodin sisäpuolelta siistiksi ja heitin samalla monta säkkiä tavaroita pois! Olen myös innoissani etsinyt uusia sisustusjuttuja, niin ulos kuin sisällekin. Nyt ostoslistalta löytyykin pari uutta valaisinta ja huonekaluja.

Siivousintoiluuni auttoi myös tämä uusi Kon mari kirja! Kirjasta sai hyviä vinkkejä tavaroiden säilyttämiseen ja suurin ehto kirjassa olikin se, että kaikki mikä ei tuota iloa, heitetään pois. Kaikkea en kuitienkaan ihan allekirjoita tästä kirjasta, kirjoittaja tuntui olevan ehkä vähän liiankin innostunut järjestelemään tavaroitaan hahah! Toivon mukaan meillä olisi nyt ainakin kaikki turha heitetty pois ja kaikille tavaroille löytyy omat paikkansa.

Olohuoneemme sai myös uuden järjestyksen, ainakin siihen asti kun saadaan se uusi tv-taso. Olkkari saattaa tuntua nyt vähän pienemmältä, mutta vaihtelu virkistää vai mitä? Eli olkkarin ostoslistalla onkin nyt uusi tv-taso, uusi kattolamppu ja ehkä jonain päivänä vielä vaihdan sohvapöytää hiukan pienemmäksi. 

Seuraavana projektina mulla olisikin sitten vielä pihan ja varaston laitto. Haluaisin jo kovasti päästä viettämään aikaa tuohon terassille, jonne onkin nyt loppuviikolla tulossa ihan uusia juttuja! Minulla oli myös kivat puutarhasuunnitelmat mielessä, mutta niitä ei päästä valitettavasti toteuttamaan tähän takapihalle.. Ehkä mun ei vaan kuulu tehdä mitään puutarha/kukka/heinäjuttuja? 



6 kommenttia:

  1. Kevätsiivous kyllä piristää! Minäkin löysin itseni tekemästä pihatöitä tässä yksi päivä, seuraavassa postauksessa kerronkin siitä. :)

    Mukavaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on se kivaa kun kaikki on valmiina kesää varten! Kivaa loppuviikkoa sinnekkin :)!

      Poista
  2. Millanen sun kamera on millä kuvaat?

    VastaaPoista
  3. Teillä on niin kaunis koti<3 Oon bongannut tuon kirjan monesta blogista ja arvaa vaan houkuttaisiko ostaa se omaksi, toisaalta en tiedä teenkö sillä kuitenkaan sitten kamalasti, koska olen vähän liiankin innokas heittämään tavaroita pois/ viemään kirpparille. Hmm, pitää miettiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitokset<3 Mää olen kyllä kans melko samanlainen, et heitän koko ajan tavaraa pois ja kirpparille! Ton kirjan avulla kuitenkin ehkä älysin heittää vielä enemmän niitä turhia tavaroita pois, koska joskus oon vaan aatellut, että eihän mun tarvi heittää näitä kaikkia vaatteita pois kun eihän se haittaa vaikka täällä vaatehuoneessa onkin näin paljon vaatteita :D

      Poista