2016/04/25

NEW DRESSES

Moikka ja kivaa maanantaita! Mulla nyt ei oo mitenkään erityinen maanantai, ulkona sataa räntää ja tuulee pirusti. Pysyn siis visusti sisällä tämän päivän, mutta ompahan vihdoinkin aikaa hoitaa näitä blogijuttuja. Lupasin postailla uusista mekoista, jotka ostin viime perjantaina Bikbokista. Menin siis hakemaan mekkoa mummoni syntymäpäiville, koska ostan oikeastaan jokaiseen tilaisuuteen aina uuden mekon, hups.. Olen kuitenkin tosi huono mekkojen käyttäjä muuten! Juhlissa tulee tietysti käytettyä mekkoja, mutta sellaisia tilaisuuksia on kuitenkin sitten loppupeleissä melko vähän. Arkena minulla ei sitten olekaan nähty mekkoa päällä kovinkaan moneen kertaan. Asiaan on siis tultava muutos koska haluan jo kovasti päästä käyttämään näitä mekkoja! En vaan tykkää käyttää sukkahousuja/legginssejä, mutta eihän tällaisena vilukissana pärjää ilmankaan.

Mulla on shoppailubuumi muutenkin taas meneillään. Olis niin kiva saada kaikkia uusia vaatteita kesäksi! Kaipailisin kovasti ainakin sellaista bomber takkia, valkoista bleiseriä ja mustia rikottuja farkkuja. Ostoslista on aina vaan loputon hahah!

4 kommenttia:

  1. Oi miten ihania mekkoja ♥ Tollasta nyörimekkoa on tullut katseltua, mutta en oo viittinyt ostaa kun aattelin että se on liian paljastava kun kuitenkin mekko ja sit kun on vielä nuo nyörit.. mutta ei toi kyllä nyt siltä näytäkkään kun näkee sen sun päällä :)

    VastaaPoista
  2. Mulla ei oo tarpeeks paljasteltavaa varmaa :DD!

    VastaaPoista