2016/04/09

10 FAKTAA

- Olen siivoushullu. Rakastan siivota kotiani, mutta nyt voin sanoa, että kun olen siivonnut kuusi päivää putkeen arjen ohessa kiireessä, niin on ihanaa kun vihdoinkin olen saanut tämän siivousurakan valmiiksi! Puhdas ja järjestelmällinen koti on vaan niin parasta.

- Olen kauhean nirso syömään, en voi syödä liian paksuja juustopaloja, enkä maitorahkaa sen koostumuksen takia, enkä jugurtteja joissa on könttejä! Jätän myös syömättä mandariinin lohkot joissa on siemen.

- Oon kauhean hätäinen ja mulla on aina joka paikkaan kiire! (ok, paitsi aamulla sängystä nousemisessa ei ole mitään kiirehdittävää) Haluaisin päästä tästä piirteestä eroon ja oppia vähän nauttimaan hetkestä ja olla miettimättä tulevaisuutta ja kaikkea mitä olenkaan tekemässä. Haluan myös kaikki tänne nyt ja heti.

- Katson kauhuelokuvia aina jos en saa unta. Meidän arki-iltoihin on myös kuulunut nyt aina ennen nukkumaanmenoa yksi tai kaksi jaksoa Dexterin tuotantokausia!

- Jos saisin kolme toivomusta, niin yksi niistä olisi ainakin se, että saisin jonkun latinon ihon ja pitkät paksut hiukset! Mikään ei olisi helpompaa kuin elää ilman itseruskettavia ja hiustenpidennyksiä..

- Välillä mietin et oonko Suomalainen, koska unohtelen tosi paljon kaikkia sanoja mitä mun pitäisi sanoa ja saatan höpistä jotain ihan omiani ja sanoa ihan vääriä sanoja. Kiva sitten kun kukaan ei ymmärrä mitä yritän selittää hahah!

- Värjäsin hiukseni ensimmäisen kerran ykkösluokalla ja olen siitä alkaen värjännyt hiuksiani joka vuosi. Nyt minulla olisikin tavoitteena olla koko loppuvuoden värjäämättä hiuksia.

 Kengät Nelly | Nahkahousut Vila | Nahkatakki H&M | Huivi Burberry | Laukku Louis vuitton | Neule Nelly

- Mulla on ollut yhteensä 12 lävistystä, joista jäljellä on enää napakoru. Mulla onkin reikiä huulenympärykset täynnä, joista ei kuitenkaan enää mene korut läpi. En kyllä ymmärrä enää mitenkään noiden naamassa roikkuvien lävistyksien päälle! (etenkään huulikorujen joita mullakin on ollut 6kpl)

- Olen kohta ollut vuoden ilman hevosta ja olen älynnyt, että mulla ei ole oikeastaan enää "harrastuksia". Käyn kyllä ratsastamassa silloin tällöin, mutta en laskisi sitä enää harrastukseksi, koska en kuluta siihen rahaa. Olen myös aina kuvitellut, että harrastukset on liikunnallisia, mutta nyt ehkä voin myöntää, että blogista on tullut itselleni koko ajan rakkaampi harrastus, vaikkei se liikunnallista olekaan.

- Olen asunut kohta vuoden taas pikku kylässä. Lahdessa asuessani kaipasin koko ajan enemmän maaseudulle omaan rauhaan, mutta nyt olen kyllästynyt totaallisesti jo tähän pikku kylään. Haluaisin kovasti muuttaa ulkomaille ja lähteä reissaamaan, tehdä jotain aivan erilaista kuin tähän mennessä. Nyt kuitenkaan se ei ole mahdollista, mutta toivon mukaan joskus tulevaisuudessa pääsisin ainakin reissaamaan pidemmäksi ajaksi ulkomaille.

6 kommenttia:

  1. Mielenkiintoista aina lukea näitä postauksia missä mennään pintaa syvemmälle :) vaikka kyllähän teksteistäkin saa aina jonkinlaista kuvaa kirjoittajasta mutta näistä vielä enemmän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Ajattelinkin että on kiva välillä lukea muutakin kuin perus arkihöpinöitä :)

      Poista
  2. Oon kanssa samaa mieltä, että tällaisten postausten myötä samaistuu ja saa ihmisestä enemmän esille.🌸 Ihana postaus.😊

    VastaaPoista
  3. Hei! Eksyin sun blogiin ihan sattumalta, ja sulla on tosi kivoja kuvia. Tää postaus oli avoimesti kirjoitettu, sai heti hyvän kuvan susta. :)
    - Satu, http://mylifes-stripes.blogspot.fi/

    VastaaPoista